اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-362

طاهری: هیچ‌گونه تخلفی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه تخلفی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است، گفت: انتخابات در استان پرشور و سالم در حال برگزاری است.

طاهری: هیچ‌گونه تخلفی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است

غلامرضا طاهری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، عوامل اجرایی انتخابات در استان را بیش از 10 هزار نفر برشمرد و افزود: برای حدود 99 درصد واجدان شرایط رأی دادن در خراسان‌جنوبی کارت ملی صادر شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات سبب می‌شود که شکاف کمتری بعد از انتخابات در جامعه ایجاد شود، تصریح کرد: انتخابات بزرگ‌ترین هدیه جمهوری اسلامی به مردم بود و مردم‌سالاری به معنای واقعی خود در انتخابات شکل می‌گیرد.

جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی توفیقات انقلاب اسلامی ایران را در سایه اتحاد ملت دانست و گفت: دشمن به دنبال حداقل کردن کارآیی مجلس، حداقل مقبولیت و مشروعیت ایران است که باید با اتحاد و انسجام ملی این حداقل‌ها را به حداکثر تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری هر دوره انتخاباتی در کشور عزت ایران بیشتر حس می‌شود، اظهار داشت: انتخابات در هر دوره مثل بهار جدیدی با خاطره‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های جدید است و هر بهار با امکانات، موقعیت، وحدت و انسجام بیشتر، وعده‌های بهتر و تجربه چهار سال گذشته پشت سر گذاشته می‌شود.

طاهری مشارکت مردم خراسان‌جنوبی را در نخستین ساعات برگزاری انتخابات مجلس تحسین کرد.

وی از مردم خواست حضور در پای صندوق‌های رأی را به دقایقی پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول