اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-355

طاهری: کمبود تعرفه در حوزه‌های اخذ رأی خراسان‌ جنوبی نداریم

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان ‌جنوبی گفت: در هیچ حوزه‌ رأی‌گیری در خراسان جنوبی کمبود تعرفه نداریم.

طاهری: کمبود تعرفه در حوزه‌های اخذ رأی خراسان‌ جنوبی نداریم

غلامرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار عالی بوده است، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نشان بصیرت و انسجام ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های رأی‌گیری در خراسان‌جنوبی به اندازه لازم است، افزود: تاکنون هیچ حوزه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نشده است و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده است.

جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با کمبود نیرو در شعبه‌های اخذ رأی مواجه شده‌اید، تصریح کرد: تاکنون با کمبود نیرو مواجه نشده‌ایم و دستور داده شده که در صورتی که با کمبود نیرو مواجه شویم از 20 درصد نیروی‌های ذخیره استفاده شود.

طاهری در پاسخ به سؤالی در مورد رأی سفید در شعبه‌های اخذ رأی افزود: با روحیه و نشاط و بصیرتی که در مردم خراسان جنوبی دیده می‌شود به ندرت در شعبه‌های اخذ رای، رای سفید خواهد بود.

وی در مورد انتخاب نماینده اصلح نیز گفت: نماینده باید طعم تلخ محرومیت را چشیده باشد و خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت را درک کند.

جانشین رئیس ستاد انتخاباتی خراسان جنوبی معیارهای دیگر نماینده را خدایی و انقلابی بودن دانست و تصریح کرد: نماینده باید شجاع و محکم باشد و در برابر خواسته‌های بیگانه با بصیرت و شجاعت بایستد و نگذارد حتی دشمنان قدمی برای نابودی ایران اسلامی بردارند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول