اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

وقت اضافه برای انتخابات سمنان درخواست شد / همه فرمانداران متقاضی فرصت بیشتر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از ارائه درخواست تمدید زمان برگزاری انتخابات در این استان به وزارت کشور خبر داد.

وقت اضافه برای انتخابات سمنان درخواست شد / همه فرمانداران متقاضی فرصت بیشتر شدند

علیرضا خلخالی دقایقی پیش در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان در این باره اظهار داشت: به حول قوه الهی و آگاهی و بصیرت مردم، هم‏اکنون خیل زیادی از مردم استان سمنان در شعبه‏های اخذ رای در انتظار دادن رای خود به کاندیدای مورد نظرشان هستند.

وی تصریح کرد: همه فرمانداران استان سمنان با توجه به جمعیت انبوهی که در شعبه‏های اخذ رای وجود دارد، خواستار تمدید زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده‏اند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اضافه کرد: فعلا بخشنامه‏ای تحت عنوان تمدید زمان برگزاری انتخابات صادر نشده اما درخواست‏های لازم برای تمدید این زمان به وزارت کشور ارسال شده است.

خلخالی با بیان اینکه حضور این تعداد از مردم در پای صندوق‏های اخذ رای پیش‏بینی نشده بود، از آحاد ملت سرافراز ایران و مردم استان سمنان به خاطر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس نهم قدردانی کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول