اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود توفان شن

برخی شعبه‌های اخذ رای ریگان کمبود تعرفه دارند

خبرگزاری فارس: به دلیل ازدحام زیاد در پای صندوق‌های اخذ رای و با وجود توفان شن 6 شعبه‌ اخذ رای ریگان با کمبود تعرفه مواجه شد.

برخی شعبه‌های اخذ رای ریگان کمبود تعرفه دارند

محمد برزنگ دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: به دلیل ازدحام زیاد در پای صندوق‌های اخذ رای و با وجود توفان شن شش شعبه‌ اخذ رای ریگان با کمبود تعرفه مواجه شد.

برزنگ خاطرنشان کرد: جمعیت در پای صندوق‌های اخذ رای شهرستان ریگان به اندازه‌ای زیاد بود که صندوق‌ها دیگر قادر به پاسخگویی نبوده و درخواست تعرفه کردند.

وی بیان داشت: ستاد انتخابات این شهرستان با ارسال تعرفه به این صندوق‌ها روند انتخابات را ادامه دادند.

برزنگ افزود: با توجه به اینکه به میانه انتخابات در این شهرستان رسیده‌ایم، ازدحام جمعیت برای دادن رای افزایش چشمگیری داشته است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: در کنار این صندوق‌های اخذ رای سالمندان و کودکان و مادرانی دیده می‌شود که کودکان اشتیاق دارند، آرای پدر و مادر خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

وی عنوان کرد: تا کنون هیچ‌‌گونه مشکلی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان به وجود نیامده است و روند انتخابات در این شهرستان مطلوب است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول