اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد

توزیع بالغ بر 85 هزار تعرفه رأی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اجرایی و فرماندار خرمشهر از تاکنون از توزیع بالغ بر 85 هزار تعرفه رأی در این منطقه خبر داد.

توزیع بالغ بر 85 هزار تعرفه رأی در خرمشهر

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مشارکت مردم این منطقه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون از اقتدار بالایی برخوردار بوده است.

وی افزود: مردم خرمشهر چون دوره‌های گذشته بلکه پرشورتر در انتخابات این دوره شرکت داشته و این امر نشان از ولایتمداری زنان و مردان این خطه است.

رئیس هیئت اجرایی خرمشهر تصریح کرد: تاکنون افزون بر 85 هزار تعرفه در بین شعب اخذ رأی خرمشهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: تعرفه‌ها بر اساس جمعیت شعب اخذ رأی توزیع می‌شود و در حال حاضر بیشترین تعرفه‌ها در شعب بلوار انقلاب(مسجد جامع)، طالقانی، کوت شیخ، مولوی توزیع شده است.

حسینی گفت: مردم این منطقه در طول سالیان متمادی جنگ تحمیلی سختی و مشقت‌های بیماری را متحمل شده‌اند و در همین راستا امروز نیازمند آرامش و فراهم آوردن امکانات برای گذراندن زنگی‌شان هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم انتخابی اصلح همراه با ایمان و اعتقاد نماینده منتخب مردم این شهر را بر کرسی مجلس بنشاند، افزود: در اصل نماینده‌ای که انتخاب می‌شود بنا به رأی مردم به مجلس راه پیدا می‌کند پس باید به آن احترام گذاشت زیرا احترام به رأی مردم در اولویت انتخابات قرار دارد.

رئیس هیات اجرایی خرمشهر با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران به واسطه انقلاب اسلامی مورد عزت و دوستی ملت‌های دنیا قرار دارد، افزود: با قیام ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، معنویت، آزادی حقیقی و عدالت به مردم جهان به ارمغان آورده شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: برای حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، ملت ایران از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکردند و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاکی از این مدعا است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول