اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 ساعت پس از آغاز رای‌گیری

تعرفه‌های رای در برخی شعب تبریز تمام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز، با اشاره به حضور گسترده مردم حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در نخستین ساعات آغاز رای‌گیری در پای صندوق‌های رای، از اتمام برگه‌های رای در «کندرود» در حوزه انتخابیه تبریز خبر داد.

تعرفه‌های رای در برخی شعب تبریز تمام شد

محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: طبق اطلاع نماینده فرمانداری و هیئت نظارت بر انتخابات در شعبه کندرود حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، حضور مردم در ساعات اولیه رای‌گیری در این حوزه به حدی بود که شعبات اخذ رای با کمبود تعرفه روبه‌رو شدند.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به پیش‌بینی مسائل احتمالی در روند برگزاری انتخابات، تصریح کرد: ستاد برگزاری انتخابات آمادگی کامل برای رفع چنین مسائلی را دارد و تعرفه‌های اضافی بلافاصله به این حوزه ارسال شد.

وی افزود: هر چند اتمام تعرفه‌ها موجب می‌شود که مردم مدت بیشتری را در حوزه‌های اخذ رای حضور داشته باشند، اما این اتفاق نشانه‌ای از شور و اشتیاق مردم برای رای دادن است و بی‌شک موجب دلگرمی تمام دلسوزان نظام می‌شود.

چمنی از مردم خواست در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند برگزاری، مراتب را به نمایندگان فرمانداری که در تمام شعب اخذ رای حضور دارند اطلاع دهند.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از هشت صبح روز جمعه 12 اسفندماه در 878 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در  مجلس شورای اسلامی شش کرسی دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول