اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم-383

غفاری: 8 شعبه اخذ رای در مشهد با کمبود تعرفه مواجه شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از کمبود تعرفه در هشت شعبه اخذ رای در مشهد خبر داد.

غفاری: 8 شعبه اخذ رای در مشهد با کمبود تعرفه مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان خراسان رضوی، اظهار داشت: تاکنون گزارشات رسیده از حوزه‌های 12 گانه و نیز کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات حاکی از حضور رو به افزایش و گسترده مردم است.

وی افزود: البته از این ساعت به بعد نیز حضور مردم گسترده‌تر می‌شود و همه شاهد حضور حداکثری خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی خاصی در سراسر استان گزارش نشده است و انتخابات در آرامش و ثبات کامل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی از ساعات اولیه تاکنون گفت: تاکنون تخلفات انتخاباتی و جرایم انتخابی در بعضی از حوزه‌ها بسیار اندک در حد دو مورده بوده است و در برخی از حوزه‌ها هم هیچ گزارشی ثبت نشده است.

غفاری ادامه داد: همچنین در ساعات گذشته چند نفر از کاندیداها در سطح استان نسبت به اعلام درصد رای خود سخنانی را گفتند که کذب بوده و با آنان براساس قانون برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی درادامه با اشاره به کمبود تعرفه در برخی از حوزه‌ها اظهار داشت: تاکنون در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه با کمبود مواجه شدیم که 20 هزار تعرفه ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در 8 شعبه اخذ رای در مشهد نیز با کمبود مواجه شدیم که در این راستا دستور ارسال تعرفه از سوی ستاد صادر شد.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان این که امکان تمدید بسیار زیاد است، گفت: به احتمال بسیار زیاد زمان انتخابات در مشهد تمدید می‌شود.

وی در پایان با اشاره به زمان اعلام اولیه نتایج یادآور شد: با توجه به این که حدود 15 درصد از کاربران در سطح استان آفلاین هستند در صورت آنلاین شدن 100 درصدی و پر شدن فرم 71 توسط تمام حوزه‌ها، این آمادگی را داریم که حداکثر تا ساعات اولیه صبح شنبه نتایج اولیه را اعلام کنیم. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول