اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خبر داد

درخواست تعرفه رای برای بخش مرزی راز و جرگلان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: درخواست تعرفه رای برای بخش مرزی راز و جرگلان به تعداد لازم ارسال شد.

درخواست تعرفه رای برای بخش مرزی راز و جرگلان

سید کریم سجادی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار داشت: 720 هزار تعرفه رای برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور به حوزه‌های انتخابیه این استان به اندازه موردنیاز اختصاص و انتقال یافت.

وی با بیان اینکه طبق قانون انتخابات این تعداد تعرفه رای 20 درصد بیشتر از تعداد افراد حائز شرایط رای پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: هیچگونه کمبود تعرفه در استان وجود ندارد.

 

* پیش بینی حضور 70 درصدی مردم در انتخابات مجلس

سجادی در ادامه میزان حضور مردم استان در نهمین انتخابات مجلس را حدود 70 درصد اعلام کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به نتایج حضور مردم در انتخابات دوره‌های قبل و همچنین شور و نشاط انتخاباتی در دوره تبلیغات نهم مجلس شورای اسلامی پیش بینی می‌شود میزان مشارکت به 70 درصد برسد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه از ابتدای ساعات رای گیری تاکنون میزان حضور مردم در انتخابات مجلس در استان گسترده بوده است، افزود: برای برگزاری انتخابات 725 شعبه اخذ رای در سطح این استان اختصاص یافته است.

 

* انتخابات با کمال آرامش در استان انجام می‌شود

سجادی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات نهم مجلس در خراسان شمالی با کمال آرامش و حضور گسترده مردم برگزار می‌شود، گفت: تاکنون مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات در استان ایجاد نشده و انتخابات فرآیند طبیعی خود را در استان دارد.

وی تصریح کرد: تمام امکانات استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور بسیج شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از مردم خواست تا آرای خود را به ساعات پایانی موکول نکرده و هم اکنون با حضور در شعب اخذ رای به نامزد مورد علاقه خود رای دهند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول