اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استاندار کردستان تاکید کرد

حضور فعال بانوان کردستان در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با اشاره به حضور گسترده بانوان کردستانی در عرصه‌های مختلف، گفت: بدون شک آنان در جریان انتخابات نهم مجلس هم مشارکتی مثال‌زدنی خواهند داشت.

حضور فعال بانوان کردستان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سهیلا نصرصادقی ظهر امروز در همایش رسالت و منزلت زن در انقلاب اسلامی که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: باید سعی کنیم جایگاه و منزلت زن را در نظام مقدس اسلامی پیدا و بشناسیم.

وی افزود: بهترین نماد و اثبات جایگاه واقعی زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌توان در دیدگاه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری در سومین نشست اندیشه‌های راهبردی به روشنی پیدا کرد.

مشاور امور بانوان استاندار کردستان در ادامه به جایگاه زنان در خانواده، تربیت فرزندان صالح برای توسعه نظام اسلامی و مشوقین همسرانشان اشاره کرد و بیان داشت: بانوان کشورمان در پیروزی انقلاب اسلامی، سازندگی کشور و دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

نصرصادقی با تاکید بر اینکه در سایه ارزش‌های اسلامی ما می‌توانیم به جایگاه واقعی زنان دست پیدا کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر نیز رسالت زنان همانند دوران دفاع مقدس، سازندگی و حفظ نظام اسلامی با حضور در عرصه‌های مختلف است.

 

* زنان در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند

وی در ادامه با بیان اینکه زنان در نظام اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، افزود: نامگذاری 17 بهمن در روز شمار دهه مبارک فجر به عنوان انقلاب اسلامی و رسالت و منزلت زن مسلمان، نشان از آن است که بانوان در ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان افزود: ایثارگری زنان در توسعه و پایداری انقلاب و نظام اسلامی نمایان است و این به خاطر ارزشی است که انقلاب اسلامی به آنان داده است.

نصرصادقی اضافه کرد: اکنون آشنایی بیشتر زنان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی منجر به گسترش دامنه و فراگیری موج عظیم بیداری اسلامی در جهان اسلام شده است.

 

* حضور گسترده بانوان کردستانی در انتخابات مثال‌زدنی خواهد بود

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دو واقعه مهم در تاریخ کشورمان در سال‌جاری از جمله راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفندماه، گفت: زنان کردستان در این دو عرصه سیاسی مهم کشور مشارکتی گسترده خواهند داشت و این در سال‌های گذشته محقق شده است.

نصرصادقی تاکید کرد: باید با داشتن روحیه خودباوری مبتنی بر مردم‌سالاری دینی در انتخابات 12 اسفندماه شرکت کرده و نمایندگان اصلح و مورد تایید را به مجلس بفرستیم.

وی حضور زنان استان کردستان در عرصه انتخابات را بیانگر عمق بصیرت، فهم انقلابی و علاقه‌مندی آنان به نظام دانست و خواستار حضور پرشور آنان در پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت استان و کشور شد.

مشاور امور بانوان استاندار کردستان در پایان خاطر نشان کرد: نقشه استکبار جهانی ایجاد فضای یأس و ناامیدی و جوسازی‌های نامناسب در بین مردم برای دور کردن ملت از فضای انتخاباتی است که انتظار می‌رود زنان کردستانی همانند گذشته با مشارکت در انتخابات یکبار دیگر موجبات ناکامی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را فراهم کنند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول