اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

برنامه‌ریزی امور بانوان در انتخابات آینده مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: زنان نقش بسیار مهم و فعالی در انتخابات دارند و در این راستا امور بانوان ادارات باید برنامه‌ریزی‌هایی را نسبت به انتخابات آینده در امور خود قرار دهند.

برنامه‌ریزی امور بانوان در انتخابات آینده مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه رفتار افراد بر اساس بینش آنها شکل می‌گیرد، اظهار داشت: باید بینش‌ها را تغییر دهیم تا رفتارهای جامعه ما علوی و فاطمی باشد.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین رسالت مشاوران دستگاه‌ها و مسئولان کانون‌های بانوان ارتقای بینش‌ها و تحکیم باورها و برطرف کردن شبهات است، تصریح کرد: جایگاه مشاور امور بانوان یک دستگاه یعنی یک نعمت و یک فرصت که بای این فرصت‌ها را مغتنم شمرد و برای آن برنامه‌ریزی کرد.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: وظیفه خواهران ادارات در مبحث عفاف و حجاب محوریت قرار دادن و فرهنگ‌سازی عفت در محور ثبات جامعه است.
وی در ادامه صحبت‌های خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آینده اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات ما دو راهبرد پیش رو داریم که باید به آن توجه شود.
کفیل بیان داشت: راهبرد و محور اصلی برگزاری بر انتخابات سالم بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب بر طبق سخنان اخیر در خطبه‌های عید سعید فطر است که فرمودند، انتخابات تجلی حضور مردم، مظهر مردم‌سالاری دینی و ذخیره و پشتوانه امنیت کشور است و باید مراقب بود که این پشتوانه بزرگ به چالشی برای امنیت کشور تبدیل نشود.
وی همچنین به دیگر سخنان رهبری در دیدار با مردم کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم، قانونی و تمکین به قانون مورد تاکید است چرا که آنچه در فتنه سال 88 روی داد ناشی از عدم تمکین به قانون بود.
فرماندار اصفهان محور دیگر را مشارکت بالا و حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و اضافه کرد: مهم‌ترین مسئولیت و رسالت مجموعه تشکل‌های مربوط به زنان که بیش از نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند برنامه‌ریزی مؤثر در این مورد است.
به گزارش فارس، در این جلسه کارشناس امور بانوان فرمانداری ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح رحمت شهرستان اصفهان خواهان همکاری همه دستگاه‌های شهرستانی در اجرای مرحله پنجم این طرح شد.
در این جلسه نمایندگان خواهر ادارات و دستگاه‌های استانی و شهرستانی عضو در کمیته و مدیران عامل کانون‌های فرهنگی اجتماعی بانوان در محل سالن اجتماعات فرمانداری اصفهان حضور داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول