اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش مرکزی دماوند:

سرما مانعی در برابر حضور مردم دماوند نشد/ مشارکت گسترده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند از حضور حداکثری و گسترده مردم مناطق روستایی این بخش در پای صندوق‏های رأی بدون توجه به برودت دمای امروز منطقه خبر داد.

سرما مانعی در برابر حضور مردم دماوند نشد/ مشارکت گسترده است

جعفر سیدآبادی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شور و حال خاصی در بخش مرکزی دماوند در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: مردم شریف، ولایی و شهیدپرور بخش مرکزی شهرستان دماوند همچون همیشه پیام ولی امر مسلمین را لبیک گفتند و حماسه دیگری در این نواحی خلق کردند.

سیدآبادی اضافه کرد: از صبح امروز مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان دماوند همچون دیگر نواحی شمال شرق استان دارای شرایط آب و هوایی نامناسبی است.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند افزود: این سرما مانعی در مسیر حرکت انقلابی مردم نیست؛ چرا که آنها در سرما و گرما و زیر آتش دشمن در هشت سال دفاع مقدس نیز از آرمان‏های نظام مقدس اسلامی و رهبری گامی به عقب برنداشته‏اند.‏

وی این حضور حداکثری را مشتی بر دهان یاوه‏گویان خواند و افزود: مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود بار دیگر دشمنان را از اهداف پلید و استکباری خود مأیوس ساختند.

سیدآبادی ادامه داد: این حضور همچون سایر حماسه‏سازی‏های سال جاری مانند راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی مشت محکم و سیلی جانانه‏تری بر صورت زشت سلطه‏گران و یاوه‌گویان داخی و خارجی است.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند جوانان را قشر غالب حاضر در صفوف انتخابات اعلام کرد و افزود: نکته حائز اهمیت در انتخابات امروز بخش مرکزی شهرستان دماوند حضور چهره‏های جوان در صفوف مردم بود.

وی تصریح کرد: حضور چهره‏های بشاش و جوان در عرصه عبادی و سیاسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشانه بی‏تاثیری تبلیغات فرهنگی استکبار علیه نسل سوم و چهارم انقلاب است.

سیدآبادی اضافه کرد: جوانان بخش مرکزی تهران و ساکنان مناطق روستایی همچون پدران غیور و مادران شیر زن خود راه سعادت را حفظ و صیانت از آرمان‏های نظام مقدس اسلامی، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب قلمداد می‏کنند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند افزود: این جوانان می‏دانند که اگر در مقابل تهدیدهای غرب قدمی به عقب بردارند، این زیاده‏خواهان استعمارگر سیری‏ناپذیر اهداف خود را یک به یک در ایران اجرایی می‏کنند.

وی با اشاره به جریان‏های بیداری اسلامی منطقه خاطر نشان کرد: هر رأی امروز امت اسلامی ایران به ازای قطره‏ای از خون جوانان بحرینی است.

سیدآبادی تصریح کرد: امروز دوست و دشمن نگاه نگران خود را به دستان شما و صندوق‏های رأی دوخته‌اند تا علاوه بر ارزیابی میزان مشارکت، شاکله مجلس نهم را نیز به دست آورند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند افزود: حضور گسترده امروز علاوه بر خشنودی ملل آزادی‏خواه جهان، موجبات نابودی و تشدید حرکت رو به اضمحلال نظام سرمایه‏داری را نیز فراهم می‏سازد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول