اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگاران خراسان شمالی:

حضور مردم در انتخابات کمر دشمنان را شکست

خبرگزاری فارس: اصحاب رسانه استان خراسان شمالی بر این اعتقادند که حضور گسترده مردم در انتخابات نهم مجلس، کمر دشمنان نظام اسلامی را شکسته است.

حضور مردم در انتخابات کمر دشمنان را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این عده با اشاره به اینکه مردم امروز تجلی حضور را برای نظام اسلامی رقم زدند، تاکید کردند: این  حضور گسترده مردم جایگاه نظام جمهوری اسلامی را در دنیا ارتقا داد.

یکی از خبرنگاران که در حال انداختن رای به صندوق بود، با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، به منزله پاسخ قاطع آنان به یاوه گویی‌های دشمنان است، ملت ایران بارها ولایت‌مداری و پیروی از اندیشه‌های امام و رهبری را در عمل نشان داده است.

زینب علی آبادی اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حضور باشکوه مردم در این انتخابات اثبات‌کننده پیوند همیشگی مردم با نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: تاکنون نظم بسیار خوبی بر فضای انتخابات حاکم بوده و گزارشات رسیده از سراسر شهرستان حاکی از مشارکت بالا و فضای سالم است و امیدوار هستیم این فضا تا انتهای امروز تداوم یابد.

علی آبادی با بیان اینکه حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات امروز دشمن را ناکام و مایوس خواهد کرد، افزود: البته دشمن تلاش گسترده‌ای کرد تا با تبلیغات رسانه‌ای و تحریم‌های اقتصادی، مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد کند؛ اما مردم با وحدت و همدلی برای خلق حماسه‌ای دیگر به پای صندوق‌های رای آمده و تیری دیگری بر پیکر استکبار جهانی زدند.

محمد زیبایی یکی دیگر از خبرنگاران خراسان شمالی از انتخابات مجلس به عنوان یک رویداد مهم در سال جاری یاد کرد که مردم حماسه حضور را رقم زدند.

وی افزود: امروز میعاد‌گاه عاشقان، دین‌مداران و انسان‌های انقلابی حقیقی و ظلم‌ستیزان و استکبار‌‌ستیزان را داریم، روزی که به فضل الهی برگ زرین دیگری بر افتخارات این انقلاب رقم خورد.

یکی دیگر از خبرنگاران با تاکید بر اینکه هم حضور فیزیکی مردم در پای صندوق‌های رأی دارای اهمیت است و هم انتخاب فرد اصلح اهمیت دارد، یادآور شد: انتخاب اصلح در رهنمودهای مقام معظم رهبری بارها بیان شده است.

رقیه الهی یادآور شد: قطعا حضور در انتخابات فرصتی برای ایرانیان است تا بتوانند آینده ایران را مد نظر قرار داده و با این نگاه حضور یافته تا بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول