اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

145 شعبه اخذ رای میزبان بوکانی‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: 146 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در شهرستان بوکان وجود دارد.

145 شعبه اخذ رای میزبان بوکانی‌ها

حسن عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم شهرستان بوکان از ساعات اولیه آغاز رای‌گیری با حضور در شعبات اخذ رای گام بلندی برای حضور با نشاط و پرشور در انتخابات برداشته‌اند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه بوکان با حضور گرم خود یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیعت کردند و نشان دادند که حضور آن‌ها ابهت دشمن را در هم می‌ شکند.

عباسی ادامه داد: مردم با حضور خود امید دشمنان برای ضربه زدن به نظام را به یاس تبدیل کردند چرا که برای کم رنگ کردن حضور مردم در این انتخابات دست به تلاش‌های گسترده‌ای زده بودند.

این مسئول ادامه داد: 146 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این شهرستان از ساعات اولیه آغازین اخذ رای شروع به جمع‌ آوری آرای مردم کرده‌‌اند.

عباسی با بیان اینکه حتی سردی هوا و برف و باران هم نتوانست مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند گفت: دشمن باید بداند مردم ولایتمدار ایران هرگز از پیروی رهبری دست بر نخواهند داشت.

فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات حضور مردم تا این لحظه پرشکوه بود و هیچ گونه تخلفی گزارش نشده است.

شایان ذکر است، شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی یک کرسی نمایندگی دارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول