اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

مردم با شعور سیاسی نمایندگان را انتخاب می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره ارشاد و تبلیغات آذربایجان غربی گفت: مردم با ظرافت و شعور بالای سیاسی نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند.

مردم با شعور سیاسی نمایندگان را انتخاب می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم از یک سو به دلیل نقش بالای آن در سیستم و قانونگذاری و نظارتی کشور و از سوی دیگر به دلیل جو حاکم بر صحنه بین‌الملل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلام با تهدیدات علنی و ترور دانشمندان سعی در دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب را داشتند که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و به دنبال آن حضور در انتخابات مجلس نهم پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها دادند و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان در راستای همراهی نکردن مردم در  صحنه انتخابات نقشه‌های فراوانی چیده بودند ولی امروز این نقشه‌ها شکسته شد و آن‌ها به اهداف خود نرسیدند.

کریمی با اشاره به حضور اقلیت‌های مذهبی ادامه داد: این نشانه بصیرت ایرانیان است که نشان دادند که هر کس که نام ایرانی دارد از این بصیرت و آگاهی برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی به ویژه شهرستان ارومیه از ساعات اولیه صبح حماسه آفرین بودند افزود: با وجود شرایط جوی نامساعد و بارندگی‌های شدید، ملت این خطه با اقتدار کامل و با اراده‌ای قوی در انتخابات و در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی حضور آگاهانه مردم و ارتقای بینش سیاسی آن‌ها در انتخاب نماینده اصلح را از تفاوت‌های این دوره انتخابات با دوره‌های قبل دانست و گفت: مردم با ظرافت و شعور بالای سیاسی نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند و به دنبال اصلح‌ترین فرد هستند و این ستودنی است. 

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول