اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

رقابت های انتخابی به رفاقت تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: همچنان که مردم با حضور خود به نظام آبرو داده اند، بعد از انتخابات نیز رقابت های انتخاباتی را به رفاقت تبدیل کنند.

رقابت های انتخابی به رفاقت تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تاکید بر حفظ وحدت در بین مردم و حضور و دعوت به حضور مردم برای شرکت در پای صندوق های رای اظهار داشت: دشمنان انقلاب با برنامه ریزی و تبلیغات وسیع خود قصد دارند مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شوند که با درایت و بینش بالای مردم این توطئه نیز خنثی می شود.

امام جمعه بافق با اشاره به نقش ارزنده حضور مردم در صحنه انتخابات افزود: همچنان که مردم با حضور خود به نظام آبرو داده اند، بعد از انتخابات نیز رقابت های انتخاباتی را به رفاقت تبدیل کنند و هر نماینده ای را که حائز اکثریت آرا شد، مورد حمایت قرار دهند.

وی صمیمیت و دوستی بعد از انتخابات در بین همه مردم و کاندیداها را ضروری عنوان کرد و گفت: همه باید با همدلی و همراهی برای سازندگی در جامعه گام بردارند و بعد از انتخابات حیثیت افراد محفوظ بماند.

سلیمانی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن در پایگاه هوایی افغانستان بیان کرد: حماقت دشمنان اسلام و قرآن به اوج خود رسیده است و این موضوع چالش بزرگی در کشور افغانستان و کشورهای اسلامی به وجود آورده است.

امام جمعه بافق با اشاره به بیداری عظیم کشورهای اسلامی و منطقه تصریح کرد: خیرش اسلامی و بیداری که در کشورهای منطقه و مسلمان ایجاد شده ترس و وحشت را در اردوگاه دشمنان نظام و اسلام انداخته است و باعث سردرگمی این کشورها شده است. دشمن با همه ترفندهای که در کشور ایران و کشورهای اسلامی برای ایجاد تفرقه و دلسردی انجام داده است به لطف خداوند تاکنون نتوانسته راه به جایی ببرد و آمریکا با این اقدامش احساسات یک میلیارد و 500 میلیون مسلمان را جریحه دار کرده است.

سلیمانی با اشاره به عذرخواهی اوباما ادامه داد: ترس و وحشت اوباما از شکست در انتخابات آینده در کشور آمریکا وی را ناچار به عذرخواهی کرده است و هوشیاری ملت های مسلمان در این راستا نقش تعیین کننده ای در زمینه شکست در اردوگاه دشمنان داشته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به 14 اسفند سالروز دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل کمیته امداد افزود: اقدامات و خدمات این نهاد به محرومان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است که باید از آن تجلیل کرد.

امام جمعه بافق با تاکید بر جایگاه انفاق در مکتب اسلام گفت: کمک به نیازمندان و محرومان جامعه باید به صورت یک جهاد عمومی و با همکاری و مشارکت عموم مردم صورت گیرد زیرا بارها مورد تاکید دین مبین اسلام و ائمه اطهار بوده است.

سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بیان کرد: با توجه به کویری بودن شهرستان بافق و کمبود بارندگی در سالهای اخیر باید همه باهم برای ایجاد فضای سبز و صرفه جویی در مصرف آب کوشا باشیم. اگر روند کنونی خشکسالی به این گونه ادامه داشته باشد به طور قطع دچار بحران در تامین آب خواهیم شد و ضرورت دارد در این راستا همه همکاری کنیم.

گرامیداشت رحلت حضرت فاطمه معصومه (س)، بررسی زندگانی آن بزرگوار، ارائه گزارش از خدمات کمیته امداد شهرستان بافق، محکوم کرد هتک حرمت به قرآن سوزی و ... از مهمترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول