اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

جامعه به نماینده منتخب احترام می‏گذارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: تقلب در انتخابات در ایران اسلامی محال است و جامعه به نماینده منتخب مردم احترام می‏گذارد.

جامعه به نماینده منتخب احترام می‏گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های آیین دشمن‏شکن نماز جمعه این هفته سمنان که هم‏زمان با روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با حضور شمار زیادی از نمازگزاران در مسجد امام سمنان برگزار شد، به اهمیت انتخابات مجلس و لزوم مشارکت حداکثری مردم در این رویداد بزرگ سیاسی اشاره کرد.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اظهار داشت: 12 اسفند روزی است که باید با بصیرت و درایت مردم ایران اسلامی در تقویم کشور ثبت و ضبط شود و در سال‏های بعد به این روز مبارک افتخار کنیم.

شاهچراغی حضور آحاد ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ضروری و در روند رو به رشد نظام تاثیرگذار توصیف کرد.

وی از همه واجدان شرایط رای دادن در استان سمنان خواست تا هر چه سریع‏تر به سوی صندوق‏های اخذ رای بشتابند و این تکلیف دینی و ملی خود را به انجام برسانند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه هیچ شناسنامه‏ای نباید وجود داشته باشد که صاحب واجد شرایط رای دادن داشته و سفید مانده باشد، ادامه داد: همه شناسنامه امروز باید در راه حمایت از نظام در دستان صاحبان آنها قرار گرفته و با حضور در شعبه‏های اخذ رای ممهور به مهر انتخابات مجلس شود.

شاهچراغی بیان کرد: اگر شناسنامه‏ای از مهر انتخابات 12 اسفند خالی باشد در حقیقت دشمن به هدف خود رسیده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود دشمنی غرب با نظام اسلامی را دیرینه و از گذشته‏های بسیار دور دانست و افزود: توطئه‏های دشمنان اسلام و انقلاب همواره وجود داشته است و ما این اقدامات را در تحمیل جنگ هشت ساله، اعمال تحریم‏های متعدد اقتصادی، وارد آوردن فشارهای سیاسی به کشور، به شهادت رساندن شمار زیادی از بزرگان و دانشمندان هسته‏ای و سیاست‏های دیگری از این دست مشاهده کرده‏ایم.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اضافه کرد: اما به حول قوه الهی و یاری ملت بزرگ ایران، در این سال‏ها تمام تیرهای دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی به سنگ خورده و در نهایت به سوی خودشان باز گشته است.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه حضور پرشکوه و میلیونی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب را بیش از پیش مایوس خواهد کرد، خواستار حضور در پای صندوق‏های اخذ رای در ساعات باقیمانده تا پایان انتخابات شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول