اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم-373

قاضی‌عسگر: حضور گسترده در انتخابات دندان طمع دشمنان را می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود مانع از طمع دشمنان نظام و انقلاب و اسلام می‌شوند.

قاضی‌عسگر: حضور گسترده در انتخابات دندان طمع دشمنان را می‌کند

حجت‌الاسلام سید علی قاضی عسگر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات این دوره بسیار متفاوت از دوره‌های گذشته است و همچنین نخستین انتخابات پس از 22 خرداد88 انتخابات ریاست جمهوری است و از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: امروز در کشورهایی که در آنها حرکت‌های بیداری اسلامی شکل گرفته است، انتخابات برگزار شده و با توجه به این مسئله نباید آرا ملت ایران و حضور آنها از انتخابات‌های برگزار شده در کشورهای منطقه کمتر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با تاکید بر حضور گسترده مردم خاطر‌نشان کرد: همچنین هرچه قدر حضور مردم گسترده‌تر باشد قطعا منجر به موفقیت بیشتر ما در عرصه بین‌المللی می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم منجر به خنثی سازی توطئه‌ها

می‌شود، اظهار داشت: استکبار و دست‌نشانده‌های آنها در راستای کاهش حضور مردم و حضور حداقلی مردم بسیار تلاش کردند در حالی که امروز می‌بینیم تمام این تبلیغات ها نتیجه معکوس داده است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: مردم در این روز توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و امروز تمام نقشه‌های چندین ماهه دشمنان نظام، انقلاب و اسلام نقش بر آب شد.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پایان با بیان اینکه مردم با حضور گسترده مانع از طمع دشمنان نظام می شوند، گفت:  همه ما از شعور و درک سیاسی بالای ملت ایران آگاه هستیم و می دانیم که این حضور منجر به این می شود که دشمنان نظام نتوانند علیه جمهوری اسلامی طمع کنند و قطعا باز هم این حضور همانند حماسه عظیم 22 بهمن، آنها را شگفت‌زده می‌کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول