اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

حضور گسترده مردم مهم‌ترین تکلیف در انتخابات است

امام جمعه اهرم گفت: حضور گسترده مردم مهم‌ترین تکلیف در بحث انتخابات است چرا که حضور حداکثری اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در صحنه بین‌المللی ارتقا می‌بخشد.

حضور گسترده مردم مهم‌ترین تکلیف در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهرم به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم از ساعت‌های اولیه صبح همچون گذشته با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عشق و ارادت خود به نظام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دشمن تلاش گسترده‌ای کرد تا با تبلیغات رسانه‌ای و تحریم‌های اقتصادی، مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد کند؛ اما مردم با وحدت و همدلی برای خلق حماسه‌ای دیگر به پای صندوق‌های رای آمده و تیری دیگری بر پیکر استکبار جهانی زدند.

راستگو خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم مهم‌ترین تکلیف در بحث انتخابات است چرا که حضور حداکثری اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در صحنه بین‌المللی را تحقق می‌بخشد.

وی ادامه داد: تکلیف دیگر مردم، انتخاب نامزد اصلح با توجه به معیارهای اصولی همچون تعهد و تخصص است.

امام جمعه اهرم در بخشی دیگر از سخنان خود به هتک حرمت نظامیان آمریکایی به قرآن کریم در افغانستان اشاره کرد و گفت: هتک حرمت نظامیان آمریکایی به قرآن کریم خشم و نفرت امت اسلامی علیه رفتار گستاخانه و ددمنشانه نظامیان آمریکایی را در سراسر جهان برانگیخته است.

وی یادآور شد: مردم افغانستان و سایر کشورهای اسلامی با تظاهرات گسترده خواهان مجازات عاملان این اقدام شده که دولت آمریکا در این خصوص باید پاسخگو باشد.

راستگو عنوان کرد: هدف آمریکا از هتک حرمت به قرآن کریم، ایجاد هرج و مرج برای حضور بلند مدت در افغانستان است.

وی اضافه کرد: هویت زدایی دینی در بین جوانان مسلمان افغانستان هدف دیگر این اقدام بوده که با پاسخ محکم و قاطع جوانان مسلمان روبه رو شده است.

امام جمعه اهرم در پایان به سالروز تشکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در 14 اسفندماه اشاره کرد و از تلاش‌های این اداره در حمایت از اقشار محروم و مستضعف شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول