اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری:

نمایندگان مجلس باید دیدگاه نو داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: نماینده‌ای که از سوی مردم انتخاب می‌شود، باید با ارائه لوایح و دیدگاه‌های جدید نسبت به مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشد.

نمایندگان مجلس باید دیدگاه نو داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط کنونی، کشور در برابر توطئه‌های استکبار و دشمنان داخلی ایستاده و باید با حضور حداکثری خود، نماینده صالح، توانمند و کارآمد را به خانه ملت تقدیم کنیم.

دستغیب خاطر نشان کرد: رشد و تعالی میهن اسلامی در گرو حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بوده، چراکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و دینی است.

وی تصریح کرد: مجلس قوی و توانمند با پشتوانه مردمی، باعث رشد و تعالی ایران در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگوی ملل جهان به ویژه منطقه شده، و موج بیداری و عدالت‌خواهی و اسلام‌خواهی را به وجود آورده است.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در استان فارس نیز در جمع خبرنگاران در صحن مطهر شاه‌چراغ (ع) بیان داشت: شرکت در انتخابات تکلیف مهمی بر دوش ملت ایران است و تمام آحاد جامعه با حضور خود به این تکلیف ادای دین کنند.

حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری خاطر نشان کرد: تفاوت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دوره‌های قبل، پشت سر گذاشتن فتنه سال 88 بوده و استکبار بر این باور است که مردم ایران از نظام خود خسته شده‌اند.

عضو جامعه روحانیت شیراز نیز در حاشیه برگزاری انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: با توجه به وضعیت جهانی و بیداری اسلامی شاهد خیزش جنبش‌های ضدسرمایه‌داری در غرب بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر کلانتری اضافه کرد: مردم باید به کاندیداهایی رأی دهند که متدین و کارآمد باشند و در مورد مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی راهکار ارائه دهند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول