اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیدون بهبهان خبر داد

نمایش حداکثری مردم زیدون در انتخابات

خبرگزاری فارس: بخشدار زیدون بهبهان گفت: مردم زیدون حضوری حداکثری را در انتخابات امروز به نمایش گذاشته‌اند.

نمایش حداکثری مردم زیدون در انتخابات

فرهاد توکلیان امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: مردم زیدون از دقایق آغازین رای‎گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‎های رای حاضر شده و با خلوص دل رای خود را به صندوق‎ها انداختند.

وی افزود: مردم این شهر با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به اهمیت این انتخابات در این برهه زمانی حساس پی برده و با درک صحیح از شرایط، حضوری حداکثری در شعبه‎های اخذ رای داشته‎اند.

توکلیان تصریح کرد: با این مشارکت، پیش‎بینی می‎کنیم بالغ بر 80 درصد مردم زیدون در این دوره از انتخابات شرکت کرده و به ندای رهبری لبیک بگویند.

بخشدار زیدون با اشاره به سخنان دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای گذشته گفت: همه شاهد بودیم که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ما، چگونه با سخنان خود قصد داشتند مردم را تحریک کرده و با تضعیف روحیه، از حضور آنان در انتخابات امروز جلوگیری کنند، اما این مشارکت حداکثری به همه آنان نشان داد که ایران و ملت سرافرازش همانند دیگر کشور نبوده و انقلاب و نظامی را که با خون هزاران شهید بدست آورده‎اند از دست نخواهند داد.

وی در خصوص وضعیت برگزاری انتخابات در زیدون گفت: با تلاش مجریان انتخابات، اجرای این رویداد عظیم و مهم تاکنون بدون مشکل بوده و همه به راحتی و در کمال آرامش رای خود را به صندوق‎ها انداخته‎اند.

توکلیان خاطرنشان کرد: این رویه تا پایان زمان انتخابات ادامه داشته و با تلاش و دقت تمامی دست اندرکاران انتخابات، تا آخرین لحظه رای‎گیری این آرامش و راحتی را در زیدون حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول