اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

حرکت حضور مردم در انتخابات ستودنی است / دشمن روسیاه خواهد شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: این حرکت حضور گسترده مردم ستودنی و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

حرکت حضور مردم در انتخابات ستودنی است / دشمن روسیاه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با بیان اینکه غرب و شرق بدانند که مردم ایران اجازه تفرقه‌افکنی به هیچ دشمنی نمی‌دهند، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی باردیگر با حضور حماسی خویش به دشمنان نشان دادند که هیچ‌گاه دست از آرمان‌های اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی خویش بر نخواهند داشت.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات امروز به دشمنان نشان داد که هر چقدر در برابر اسلام و مسلمانان توطئه‌افکنی نمایند با جواب دندان‌شکن مسلمانان مواجه خواهند شد و به یقین امروز هم مردم آنان را روسیاه‌تر از گذشته می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: وجود مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و مشارکت مردم در راستای انتخاب نمایندگانشان در این دو مجلس از جمله وظایف شرعی و ملی همه ایرانیان است چرا که مسلمانان اهل سنت شافعی مذهب کردستانی براساس مبانی فقهی و مذهبی خویش مکلفند در جریان انتخاب رهبر جامعه اسلامی و اجرا و وضع قوانین، نمایندگان و علمایی عادل را انتخاب نمایند.

ماموستا راستی تصریح کرد: علی‌رغم بارزش شدید برف و کولاک و سرما در شهرها و روستاهای مختلف کردستان خوشبختانه شاهد حضور حداکثری مردم ولایت‌‌مدار این خطه از میهن اسلامی در پای صندوق‌های رأی هستیم که این مهم خود نشان از عمق ارادت و باور مردم کردستان به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهانت نظامیان اشغالگر آمریکایی به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد و گفت: قرآن امام و پیشوای ماست و دشمنان اسلام بدانند که تا آخرین قطرات خون خویش از آموزه‌ها و مقدسات دینی خویش دفاع خواهیم کرد.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه اسلام مکمل همه ادیان الهی بوده و جامع‌ترین و کامل‌ترین قوانین را برای تعالی بشریت ارائه داده‌ است، تصریح کرد: جبهه کفر و استکبار هیچ‌گاه از مسلمانان راضی نخواهند شد و دشمنی‌های آنان روز به روز گسترده‌تر خواهد شد لذا بر تک‌تک ما مسلمانان واجب است با حفظ اتحاد و همبستگی خویش در برابر توطئه استکبارگران ایستادگی نماییم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول