اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/ ـ 365

‌حضور 70 درصدی مردم خراسان‌ جنوبی تا عصر امروز / پیش‌بینی حضور‌ 83 درصدی در این منطقه

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان‌ جنوبی از حضور 70 درصدی مردم خراسان جنوبی در پای صندوق‌های رأی تا این لحظه خبر داد‌ و گفت: احتمال اینکه حضور مردم به 83 درصد در این منطقه برسد زیاد است.

‌حضور 70 درصدی مردم خراسان‌ جنوبی تا عصر امروز / پیش‌بینی حضور‌ 83 درصدی در این منطقه

غلامرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه تاکنون موارد خاصی از تخلف در انتخابات خراسان‌جنوبی مشاهده نشده است، اظهار داشت: تاکنون در شعبه‌های اخذ رأی سطح استان تخلفی مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: مواردی ممکن است توسط خود طرفداران نامزدها و یا کاندیداها به صورت جزئی خلاف قانون انجام دهند که هر موردی شکایت صورت گرفته برخورد انجام شده است.

جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به مشارکت مردم خراسان‌جنوبی در پای صندوق‌های رأی از ابتدای صبح امروز تاکنون گفت: مشارکت مردم تا ساعت چهار امروز 50 درصد بوده است که هنوز این مشارکت گسترده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بعضی شعبه‌ها دچار کمبود تعرفه شده‌ایم، اظهار داشت: سریعا در شعبه‌هایی که دچار کمبود تعرفه شدیم تعرفه فرستاده شده است.

جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: بعد از ظهر امروز جمعه در ادامه حضور پرشکوه و گسترده مردم بیرجند در پای صندوق‌های رأی که از ساعت ۸ صبح امروز در صفوف طولانی آرای خود را در صندوق‌ها ریختند، موج جدید و گسترده مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی به ویژه شعبه 48 شهرستان بیرجند واقع در حسینیه گازاری‌های این شهر از ساعت چهار آغاز شده است. 

طاهری یادآور شد: با سپری شدن ساعتی از بعد از ظهر شاهد حضور مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان به سمت شعب اخذ رأی در سطح شهرستان بیرجند هستیم که مدت زمان اخذ رأی در خراسان‌جنوبی تا ساعات 20 امشب تمدید شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول