اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-274

567 بازرس در شعب اخذ رأی خراسان‌جنوبی حضور دارند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: 567 بازرس مسئولیت حضور در شعب اخذ رأی در استان خراسان‌جنوبی را بر عهده دارند.

567 بازرس در شعب اخذ رأی خراسان‌جنوبی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان غلامرضا هادربادی در همایش بازرسان انتخابات در نهبندان بر رعایت بی‌طرفی کامل بازرسان انتخابات تاکید کرد.

وی اظهار داشت: بازرسان باید در چارچوب قانون حرکت کنند و هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی استان در تلاش هستند تا فضای امن و مورد اطمینانی برای مردم در انتخابات پیش رو مهیا شود تا مردم خراسان‌جنوبی در پای صندوق‌های اخذ رأی حضوری گسترده و دشمن‌شکن داشته باشند.

عضو هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه بازرسان را کنترل جریان انتخابات دانست و گفت: بازرسان باید برای رضای خدا کار کنند و باید با امانتداری و قانون‌مداری وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

هادربادی ادامه داد:‌ بازرسان بدون تردید و تاثیرپذیری از دیگران و به دور از هرگونه مصلحت‌اندیشی در انجام وظیفه خود باید امین مردم باشند.

وی اظهار داشت: انتخابات در واقع آزمون عظیمی برای ملت و مسئولان کشور است و باید با هوشیاری و شعور اسلامی و انقلابی خود آن را به سرانجام برسانیم.

عضو هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: به تعداد هر صندوق یک بازرس و به ازای هر 20 صندوق یک سربازرس معرفی می‌شود که در مجموع 567 بازرس و 28 سربازرس کار کنترل و مسئولیت‌ حضور در شعب‌ اخذ رأی استان و انجام بازرسی را در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر عهده دارند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول