اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

مردم ایران امروز سیلی بزرگی به شیاطین زدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: مردم ایران امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی، سیلی بزرگی به شیاطین زدند.

مردم ایران امروز سیلی بزرگی به شیاطین زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و مسلمان ایران بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، سیلی بزرگی بر یاوه‌گویان و شیاطین زمان زدند.

وی افزود: امروز باید در انتخابات شرکت می‌کردیم تا مشمول آیه شریفه قرآن که عمل صالح است، قرار می‌گرفتیم.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: هر جا و هر وقت که مردم ایران در صحنه‌های مختلف حضور داشتند، شیاطینی مثل آمریکا از این حضور گسترده ملت ایران عصبانی شده و سیلی محکمی خورده است.

موسوی بیان کرد: طبق آیه قرآن، عمل صالح عملی است که شیطان را عصبانی می‌کند اکنون نیز آمریکا از این عمل صالح شما عصبانی شده و با تحریم و تهدید و به آتش کشیدن قرآن می‌خواهد خشم خود را نشان دهد.

وی خاطر نشان کرد: شهید بهشتی نیز می‌فرمود که "آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".

امام جمعه چابهار به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی باید با تلاش خود فقر را از سطح جامعه ریشه‌کن کند.

موسوی از مردم خواست تا در هفته احسان و نیکوکاری، کمیته امداد را یاری کنند.

وی به هفته منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: مسئولان باید جلوی تخریب منابع طبیعی را بگیرند که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت پذیرفته است.

امام جمعه چابهار بیان داشت: مبارزه با زمین‌خواران نیز از موارد بسیار مهم دیگری است که باید به آن توجه زیادی شود و جلوی افراد سودجو در این خصوص گرفته و زمین‌هایی که به ناحق تصرف شده به بیت‌المال برگردد.

موسوی از حضور مردم چابهار در پای صندوق‌های رأی تقدیر کرد و از کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند رأی دهند خواست تا در فرصت باقی‌مانده رأی خود را به صندوق‌ها بریزند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول