اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن آشوریان ارومیه:

اقلیت‌های دینی در انتخابات حضور پرشوری دارند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن آشوریان ارومیه گفت: اقلیت‌های دینی مانند سایر اقشار مردم حضور پرشوری در انتخابات مجلس نهم دارند.

اقلیت‌های دینی در انتخابات حضور پرشوری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه استانلی سیمونز  ظهر امروز با حضور یافتن در شعبه اخد رای ارومیه اظهار داشت: پیروان ادیان مختلف مانند سایر اقشار جامعه برای خلق حماسه پرشور و بی‌نظیر در شعب اخذ رای حضور پیدا می‌کنند به طوری که صحنه‌های بی‌بدیل از اتحاد و همبستگی برای ثبت در تاریخ انقلاب ایران امروز به ثبت خواهد رسید و ایادی استکبار جهانی از این حضور همگانی به ستوه خواهند آمد.

این مسئول تصریح کرد: در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی دشمنان نظام انواع فشار اعم از تحریم اقتصادی، تهاجم‌های فرهنگی و ... بر ملت ما تحمیل کرده‌اند حتی برای سست کردن مبانی وحدت کلمه به مسائل قومیت‌ها نیز به طور گسترده پرداخته‌اند مبنی براینکه اقلیت‌های دینی در این کشور آزادی ندارند ولی همه این موارد دروغ محض بوده و فراهم شدن شرایط برای شرکت کردن مردم در انتخابات مجلس نشان‌دهنده وجود آزادی سیاسی و اجتماعی برای مردم از جمله آشوریان است.

وی جوانان را سرمایه‌های این مرز و بوم دانست و خاطرنشان کرد: حضور جوانان و نوجوانان واجدالشرایط برای رای دادن در انتخابات بیش از بیش بر اندام دشمنان کشورمان لرزه می‌اندازد زیرا آینده کشور از هر لحاظ اعم از سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به دست آنها رقم خواهد خورد بر این اساس وفاداری آنها به آرمان‌های انقلاب و مانوس بودن قشر جوان با رهبری موجب یاس و دلمردگی دشمن می‌شود که باید به خاطر داشتن جوانانی چنین هوشیار و انقلابی خداوند را شکرگذار باشیم.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه به مانور تبلیغاتی ایادی استکبار جهانی برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم اشاره کرد و اظهار داشت: بر همه ملت ایران روشن و مبرهن می‌باشد هر موقع رویداد غرورآفرین و حماسه‌ای بی‌بدیل در کشور ما رخ می‌دهد رسانه‌های جهان در سکوت خبری حیرت‌انگیز فرو می‌روند پس برای انعکاس حضور میلیونی ملت ایران باید رسانه‌های داخلی با همه توان و تجهیزات خود کمر همت ببندند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول