اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اتخابات اسلامشهر:

دشمنان انقلاب جایی در میان مردم ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات اسلامشهر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران جایی در میان مردم ولایتمدار انقلاب نداشته و نخواهند داشت.

دشمنان انقلاب جایی در میان مردم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مرتضی سبحانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، دشمنان انقلاب هرگز جایگاهی در میان مردم ولایتمدار انقلاب نداشته و بعد از این هم نخواهند داشت.

سبحانی پور افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی ما  حضور در انتخابات را برای خودشان به عنوان یک تکلیف شرعی، ملی و عقلی قلمداد می‌کنند و می‌دانند که با حضور در انتخابات علاوه بر احقاق حق خودشان، در تعیین سرنوشت کشور خودشان مشارکت می‌کنند.

وی افزود: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در سطح شهرستان اسلامشهر که به عنوان  حوزه فرعی، از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر می‌باشد، تعداد 275 شعبه اخذ رأی مشخص شده که تعداد 220 شعبه در سطح بخش مرکزی اسلامشهر و تعداد55 شعبه نیز برای بخش چهاردانگه معرفی شده است.

سبحانی پور افزود: با توجه به استقبال پرشور و چشمگیر مردم این شهرستان در انتخابات، امسال تعداد49 شعبه جدید مشخص شده تا مردم بتوانند به راحتی برای شرکت در انتخابات و دادن رای خود مراجعه کنند، ضمن این که تعداد 4 صندوق سیار برای بخش مرکزی و تعداد 2 صندوق سیار نیز برای بخش چهاردانگه در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: بالغ بر 350 هزار نفر از  جمعیت شهرستان اسلامشهر واجد شرایط برای رای دادن می‌باشند که از این تعداد قریب به 7 هزار نفر به عنوان رأی اولی محسوب می‌شوند که برای نخستین بار به پای صندوق رأی رفته و در سرنوشت کشورشان مشارکت می‌کنند.

سبحانی پور تاکید کرد: حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه جوانان و بانوان در انتخابات، در کنار پدر خانواده بیانگر این امر است که  خانواده‌ها در جامعه ما از استحکام خوبی برخوردار هستند و در طی سالیان گذشته حضور بانوان در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب، موکد این ادعاست.

وی افزود: برگزاری نشست‌های مختلف هم اندیشی، بیداری و بصیرت‌افزایی در سطح مراکز مختلف دانشگاهی، آموزشگاه‌ها، مساجد و ...  برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و توجیهی برای عوامل اجرایی از اقداماتی می‌باشد که در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در سطح این شهرستان انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسلامشهر خاطرنشان ساخت: حضور رسانه‌ها و خبرنگاران در شهرستان اسلامشهر نیز قابل تقدیر است.

سبحانی پور گفت: مردم اسلامشهر، با حضور گسترده و چشمگیری که از ساعات اولیه صبح تا به حال داشته‌اند، بار دگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این سرزمین کوبیده و وفاداری خودشان را به حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، که حاصل و ثمره خون هزاران شهید می‌باشد، را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول