اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 314

حال و هوای گرم انتخابات در محمودآباد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان محمودآباد با حضور در پای صندوق‌های رای وفاداری و پایبندی خود را به نظام ثابت کردند.

حال و هوای گرم انتخابات در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ظهر امروز جواد واحدی فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی امام جمعه شهرستان محمودآباد و سایر مدیران شهرستان با حضور در شعبه شماره 15 اخذ رای  واقع در گلزار شهدای آهو محله اقدام به رای دادن کردند. 

جواد واحدی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد در جمع خبرنگاران گفت: مردم انقلابی و فهیم شهرستان محمودآباد همیشه در آزمون‌های پیش رو سرافراز بوده و سهم مشارکت آنها در انتخابات همیشه بالا بوده است.

وی گفت: 109 شعبه اخذ رای در شهرستان محمودآباد ماموریت رای‌گیری از شهروندان را عهده دار هستند و بیش از یک هزار و 855  نفر در برگزاری این اتفاق مهم سهیم هستند.

واحدی انتخابات را رمز وحدت، همدلی و وفاق در جامعه دانست و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان محمودآباد اتخاذ شده و یگان‌های امنیتی در برگزاری سالم انتخابات حضور فعال دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد با اشاره به راه‌اندازی ستاد امحا در برخورد با جرایم تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی کاندیدا گفت: تا به حال بیش از 680 متر بنر که با دستورالعمل ابلاغی تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مغایرت نداشت، امحا شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای گفت: به‌منظور آشنا سازی کاربران انتخابات بیش از پنج کارگاه آموزشی برگزار شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در سایه مشارکت ادارات و دستگاه‌های شهرستان محمودآباد به حمد و قوه الهی انتخابات با استقبال خوب و حضور پررنگ مردم در حال برگزاری ایست.

در حوزه انتخابی شهرستان‌های نور و محمودآباد هفت نفر کاندیدای تائید صلاحیت شده حضور دارند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول