اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

شاخصه نمایندگان اصلح ولایت‌پذیری آنهاست

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مهم‌ترین شاخصه نمایندگان اصلح، ولایت‌پذیری آنهاست که شامل صداقت، مردم‌داری و امانت‌داری آنها نیز می‌شود.

شاخصه نمایندگان اصلح ولایت‌پذیری آنهاست

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در هنگام انداختن رای به صندوق اظهار کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد زیرا حساسیت‌های بسیاری در این دوره وجود دارد.

وی افزود: استکبار جهانی به همراه ایادی خود به ویژه رژیم صهیونیستی، دشمنی زیادی علیه جمهوری اسلامی داشته‌اند به همین دلیل حضور باشکوه مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان آنها خواهد بود.

سرپرست دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از عوامل حساسیت انتخابات این دوره را بحث بیداری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند ملت ایران در زمینه انتخابات، پیشکسوت تمام جهانیان هستند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات موجب عقب‌نشینی دشمنان خواهد شد، ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز موجب بهت و حیرت جهانیان شد و شرکت گسترده در انتخابات نیز بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیمی ملت ایران را مردمی هوشیار دانست و تصریح کرد: گوش فرا دادن به سخنان مقام معظم رهبری و فرمان‌پذیری از مقام ولایت از دیگر ویژگی‌های ملت ایران است.

سرپرست دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مهم‌ترین شاخصه برای انتخاب نمایندگان اصلح، ولایت‌پذیری آنهاست که باید در عملکرد آنها مشاهده شود و این موضوع شامل صداقت،‌ امانت و مردم‌داری آنها نیز خواهد بود.

وی انقلاب اسلامی ایران را الگوی موفقی برای بیداری اسلامی کشورهای منطقه دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته عملکرد موفقی داشته و هر سال نیز مردم با شور بیشتری در راهپیمایی‌های گوناگون شرکت می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری 30 دوره انتخابات در سال‌های پس از انقلاب گفت: درصد مشارکت مردمی در این دوره‌ها، شاخص بالایی برای نظام اسلامی به ارمغان آورده که در سراسر جهان بی‌نظیر است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول