اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از انتخابات امروز

شور و هیجان باشکوهی در سیستان‌ و بلوچستان حاکم است

خبرگزاری فارس: روند برگزاری انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان نیز مانند سراسر کشور با شور، هیجان و حضور گسترده مردم از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده است.

شور و هیجان باشکوهی در سیستان‌ و بلوچستان حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرمانداران حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس روند برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه خود را تشریح کردند.

* فرماندار حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند اظهار داشت: 269 شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه فعال است.

حسین کیخا با بیان اینکه حضور مردم در شعب اخذ رأی عوامل اجرایی را غافلگیر کرده، افزود: روند انتخابات در شعب اخذ رأی با حضور گسترده و توصیف نشدنی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هیچ‌گونه مشکلی در روند اجرایی انتخابات وجود ندارد و لحظه به لحظه به تعداد شرکت‌کنندگان در پای صندوق‌های رأی افزوده می‌شود.

 کیخا تصریح کرد: مردم حوزه انتخابیه زابل ـ زهک و هیرمند برای فرستادن دو نماینده از این منطقه به مجلس شورای اسلامی در حال اجرای روند انتخابات هستند.

* فرماندار ایرانشهر به عنوان بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این حوزه انتخابیه 340 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار از ساعت 8 صبح امروز کار جمع‌آوری آرای مردم را آغاز کرده‌‌اند.

رحمدل بامری گفت: مردم ولایی اهل تسنن نیز همپای سایر مردم سراسر کشور برای تعیین سرنوشت کشور خود امروز به صحنه آمده و فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.

فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: قطعاً امروز هر رأی مردم ایران دشمنان را عقب رانده و معادلات آنها را در هم می‌زند.

* فرماندار حوزه انتخابیه چابهار، کنارک و نیک‌شهر نیز از فعالیت 232 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

ایرج حیدری بیان داشت: صندوق‌های اخذ رأی در این حوزه انتخابیه به دورترین مناطق و روستاها ارسال شده و مردم به راحتی و بدون دغدغه در حال طی کردن مراحل انتخاباتی سالم و باشکوه هستند.

وی ادامه داد: مردم چابهار نیز با حضور گسترده خود امروز دشمن را همچون گذشته تسلیم خواهند کرد.

* فرماندار حوزه انتخابیه سراوان نیز روند اجرای انتخابات را در این شهرستان بسیار خوب توصیف کرد و گفت: از ساعات اولیه آغاز انتخابات، حضور گسترده مردم در پای شعب اخذ رأی به وضوح مشاهده می‌شود.

محمداکبر چاکرزهی افزود: این ملت امروز آمده است تا چشم دشمنان را حیرت‌زده کرده و بگوید ترفندها و توطئه‌هایی که بر علیه ایران اسلامی می‌چینند راه به جایی نخواهد برد زیرا مردم  همچنان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در این حوزه انتخابیه 179 شعبه اخذ رأی کار جمع‌آوری آرای مردم را برعهده دارند.

* فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان خاش هم اظهار داشت: 151 شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه فعالیت خود را از ساعت 8 صبح امروز آغاز کرده‌اند.

علیرضا شهرکی بیان داشت: حضور گسترده مردم در تمامی شعب اخذ رأی در این حوزه انتخابیه مشاهده شده و لحظه به لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان زمان تعیین شده این حضور حداکثری همچنان ادامه داشته باشد.

* بیش از یک‌میلیون و 300 هزار نفر در سیستان و بلوچستان واجد شرایط رأی هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی تعداد هشت نماینده را به مجلس شورای اسلامی خواهند فرستاد، قطعاً این رقم سهم بسزایی را در تعیین سرنوشت کشور برعهده خواهد داشت.

..................................

گزارش از شیوا سرگزی

.................................

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول