اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 309

طبرسی: انتخابات حضور قدرت مردم است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مردم ساری با اشاره به اینکه اقتدار انقلاب به برکت حضور مردم است، گفت: انتخابات حضور قدرت مردم است.

طبرسی: انتخابات حضور قدرت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری اظهار داشت: نیمی از روز انتخابات باقی مانده است و همه اهمیت انتخابات و نقش حضور مردم را می‌دانیم.

وی با بیان اینکه 30 انتخابات گذشته با حضور مردم بوده، تصریح کرد: با حضور مردم بود که کشور در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن بیمه شد و انقلاب با قدرت و اقتدار راه خود را با همان اصول امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه می‌دهد.

طبرسی با اشاره به اینکه اقتدار انقلاب به برکت حضور مردم است، گفت: انتخابات حضور قدرت مردم است.

خطیب جمعه مردم ساری یادآور شد: بیاییم برای چندمین بار سیلی سختی به چهره استکبار و دشمنان بزنیم و در پایان رای‌گیری امروز، بار دیگر دل امام راحل و رهبر انقلاب، ارواح شهدا و خودمان را خوشحال کنیم.

این مسئول ادامه داد: اسلام در حال جهان شمول شدن است، آمارهای خوبی داریم که مسیحی‌ها و خارجی‌ها رو به اسلام آورده‌اند.

طبرسی با بیان اینکه جشن احسان و نیکوکاری را در پیش داریم، گفت: از این فرصت طلایی استفاده کنیم و بخشی از احسان و مالمان را در بانک معنوی خدایی حساب باز کنیم و بگذاریم که در قیامت به درد ما بخورد.

وی با اشاره به اینکه سفره عیدی افتادگان را پررنگ کنیم، جشن احسان و نیکوکاری خروجی خوبی دارد، تصریح کرد: هر کسی به اندازه وسع خود دستگیری و انفاق کند و بدانیم که امامان و پیامبر ما بخش عظیمی از زندگی خود را صرف کارهای اجتماعی و معنوی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: در جوامع غیردینی کار خوب یک خدمت است، اما در جوامع دینی علاوه بر خدمت، دارای اجر معنوی است.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد از نهادهای خدمتگزار است که سرپرستی خانواده‌های بدسرپرست و یا بی‌سرپرست و فقرا را بر عهده دارد ، خاطرنشان کرد: 13هزار خانواده‌های محروم در ساری داریم، بیش از 20 هزار نفر هم جمعیت این خانواده‌ها است.

طبرسی با اشاره به اینکه به برکت این کمیته و فکر نورانی امام راحل، این نهاد به کمک محرومان می‌شتابد، یادآور شد: کمیته امداد خروجی خوبی دارد و بی منت خدمت انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری گفت: تخریب جنگل کار افراد نادان است که برای کسب درآمد، سلامت مردم و محیط زیست جامعه را آلوده می‌کنند و نمی‌دانند درختان چه اندازه اهمیت دارند.

وی با بیان اینکه فواید جنگل بسیار است و باید قدر جنگل و فضایی را که خدا به ما داده بدانیم، مازندران بهشت ایران بلکه بهشت دنیا است، عنوان کرد: نگذاریم دست یک مشت جنگل‌خوارها و فرصت‌طلبان این جنگل‌ها را از بین ببرد و ما را آسیب‌پذیر کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: جامعه جهانی نگران محیط زیست است و باید جلوی تخریب منابع طبیعی را بگیریم.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول