اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

مردم پیام "اثبات حضور" به جهانیان دادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند "اثبات حضور" را پیام امروز امت اسلامی به جهانیان با حضور پرشورشان در انتخابات مجلس نهم خواند.

مردم پیام "اثبات حضور" به جهانیان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی پیش از ظهر امروز پس از رأی دادن به کاندیدای مورد نظر خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مردم غیور ایران اسلامی نشان دادند که موقعیت‏شناسانی هوشیار هستند.

وی ادامه داد: این ملت در قبال دوستی‏ها و دشمنی‏ها با تشخیصی صحیح اندیشیده و متعاقبا افکار درست خود را اجرایی می‏کنند.

علاءالدینی "اثبات حضور" را پیام امروز امت اسلامی به جهانیان خواند و افزود: امت اسلامی با حضور گسترده امروز خود در پای صندوق‏های رأی نشان داد که هنوز به پای ارزش‏های والای انقلاب اسلامی ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: مردم در ادامه پیام خود بر گوش جهانیان فریاد می‏زنند که "ما حساسیت‏ها را شناخته‏ایم و بر اساس منافع نظام و کشور عمل می‏کنیم".

وی با بیان اینکه همه ما باید از ملت ایران درس بیاموزیم، افزود: مردم در روز 12 اسفند ماه سال 90 همچون اساتیدی مجرب هستند که همه ما باید از حضور در مکتب ارزنده آنها درس‏های بزرگی همچون بیداری، بصیرت و استقامت بیاموزیم.

علاءالدینی ادامه داد: با این تفاسیر ما نباید به مردم پیامی بدهیم؛ بلکه این مردم پیام خود را به ما دادند و باید از پیام آنها درس گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند اضافه کرد: امید است تا همه قدردان این امت شریف باشیم و تامین مطالبات آنها را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی 12 اسفند را حلقه واصل 12 بهمن 57 و 12 فروردین 58 خواند و افزود: بر اساس برخی روایات، خداوند متعال پیرامون استجابت ادعیه‏ که ابتدا و انتهای آن صلواتی بر حضرت محمد (ص) و فرزندان او فرستاده شود، عنایتی ویژه دارد.

علاءالدینی تصریح کرد: 12 اسفند نیز از چنین حکمی برخوردار است چرا که ایام‏الله 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور و 12 فروردین سالروز انتخاب جمهوری اسلامی به عنوان نظام سیاسی کشور از وجود حلقه واصلی بی‏بهره بود.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: اما از این پس آن دو روز بزرگ با روز بزرگ دیگری به نام 12 اسفند ماه 90 و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی گره می‏خورد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول