اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

اسلامشهری‌ها تیر خلاص را بر قلب دشمنان زدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: مردم اسلامشهر با حضور پرشور خود در انتخابات تیز خلاص را یبر قلب دشمن زدند.

اسلامشهری‌ها تیر خلاص را بر قلب دشمنان زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی، به ویژه مردم شهید پرور اسلامشهر، با حضور گسترده و چشمگیر خود در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و تیری بر چشم دشمنان و بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

آرام افزود: مردم اسلامشهر که همیشه پشتیبان و حامی نظام بوده و هستند، از ساعات اولیه صبح امروز، حتی قبل از ساعت شروع رسمی اخذ رای، مقابل شعبات حضور یافته و  منتظر  زمان شروع فعالیت کار شعب بودند.

وی تصریح کرد: قریب به 7500 نفر  نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی  حضور دارند و تا کنون هیچ گونه مشکلی در شعب گزارش نشده است.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: ساعت کار شعبات اخذ رای بنا بر قانون از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز این زمان با پیشنهاد حوزه‌های انتخابیه و با تصویب وزارت کشور قابل تمدید می‌باشد، البته تا زمانی که مراجعه کننده در داخل شعبه حضور داشته باشد، رأی گیری ادامه دارد.

آرام گفت: از مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان اسلامشهر تقاضا دارم، که در زمان مناسب و به تدریج در طی روز به محل شعب مراجعه کنند و از حضور در ساعات پایانی به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و معطلی در شعب خودداری کنید.

وی افزود: مردم ایران اسلامی از ساعت اولیه امروز با حضور خود در شعب اخذ رای، بار دیگر به ندای رهبر لبیک گفتند و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی،  مشت محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان این سرزمین کوبیدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بیان داشت: مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رأی، روز 12 اسفند ماه جاری را به عنوان یک روز حساس و حماسی و به یاد ماندنی در تاریخ این انقلاب ثبت کرده و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول