اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان یزد:

هیچ تخلفی از شعب اخذ رای در یزد گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان یزد گفت: هیچ تخلفی از شعب اخذ رای در استان یزد گزارش نشده است.

هیچ تخلفی از شعب اخذ رای در یزد گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهدی تقوایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در اتاق خبرنگاران در ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: یزد یکی از سالم ترین استان های کشور هم از نظر تبلیغات کاندیداها و هم از نظر برگزاری انتخابات است.

وی افزود: تاکنون هیچ گزارشی از تخلف در روند برگزاری انتخابات در استان یزد گزارش نشده است.

تقوایی همچنین با اشاره حضور مردم یزد در انتخابات عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات غیرمنتظره بود و در برخی شهرستانها مسئولان برگزاری انتخابات غافلگیر شده اند.

وی بیان کرد: روند برگزاری انتخابات در شهرهای مختلف مختلف استان یزد عادی است و تنها در شهرستان اردکان به دلیل تمام مکانیزه بودن انتخابات و آف لاین شدن سیستم ها از مرکز، روند برگزاری اندکی کند است اما مردم همچنان در صفوف ایستاده اند و منتظر رای دادن هستند.انتخابات در برخی شعبه های سیار در روستاها به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: مهلت رای گیری در شعب استان یزد به طور قطع و بر اساس تجربه سالهای گذشته تمدید خواهد شد و این زمان تمدید حداقل دو ساعت در نظر گرفته شده است.

تقوایی عنوان کرد: پس از آن نیز به احتمال زیاد با توجه به شرایط موجود و آمار متقاضیان رای دادن، تمدید خواهد شد. امنیت انتخابات نیز تامین است و 5هزار نیرو امنیت انتخابات استان یزد را تامین می کنند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول