اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

برودت هوا بر شور انتخابات بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده گفت: با وجودت برودت هوا مردم شهرستان خدابنده به صورت پرشور در پای صندوق‌های رای حضور دارند.

برودت هوا بر شور انتخابات بی‌اثر است

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در شهرستان خدابنده مردم در 142 شعبه اخذ رای این شهرستان حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان بی‌نظیر است، تصریح کرد: از ساعات اولیه مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای حاضر شده و حضوری پررنگ دارند به گونه‌ای که در برخی شعبه‌های اخذ رای صف‌های طولانی تشکیل شده است.

فرماندار خدابنده  با اشاره به اینکه 74 شعبه ثابت و 69 شعبه سیار آرای مردم شهرستان را جمع‌آوری می‌کند، خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان به نحو مطلوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در صحنه هستند، یادآور شد: امیدواریم نماینده‌ای ولایت مدار به عنوان امین مردم ولایتمدار شهرستان خدابنده به مجلس وارد شود.

رفیعی با اشاره به اینکه نماینده مردم باید در خط ولایت فقیه باشد، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان خدابنده نماینده‌ای که مدافع منافع ملی و بین‌المللی باشد را به مجلس می‌فرستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول