اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دادگستری استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات نه بزرگ به دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل دادگستری استان زنجان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای به معنی نه گفتن به دشمنان است.

حضور مردم در انتخابات نه بزرگ به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی ظهر امروز ضمن حضور در انتخابات اظهار داشت: مردم ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رای سیلی محکم تری به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه امروز روز تعیین سرنوشت و پاسخ نه دادن به دشمن است، خاطر نشان کرد: مردم باید با بصیرت و آگاهی رای دهند.

مدیر کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مردم آگاه و بصیر کشور باید دشمنان و خواسته و اهداف آن‌ها را بشناسند، اضافه کرد: استکبار، صهیونیسم، ضد انقلاب و وابستگان رژیم سابق نمی‌خواهند، مردم در انتخابات شرکت کنند اما حضور گسترده مردم آن‌ها را ناامید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به خواسته مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، علما و اساتید دانشگاه حضور مردم در انتخابات شکست جدیدی را به دشمن تحمیل می‌کند، ادامه داد: دادن رای، استحکام، افتخار، قدرت، اقتدار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان می‌آورد.

گل‌محمدی با تاکید بر اینکه عدم شرکت در انتخابات موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود، تصریح کرد: مردم ایران آگاه و فهیم هستند و تصمیم قاطع‌ آن‌ها پاسخ شکننده به دشمنان است.

وی با بیان اینکه تعهد به ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اسلام، آرمان‌های امام خمینی (ره) و حفظ استقلال کشور از مهم‌ترین شاخص‌های یک نماینده متعهد است، یادآور شد: مهم‌ترین هدف کشور حفظ استقلال و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل دادگستری استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات و مجلس نهم، اظهار داشت: مجلس نهم یک مجلس ولایت مدار می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول