اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله جوادی آملی:

شرکت در انتخابات خدمت الهی است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم شرکت در انتخابات را خدمت مذهبی، الهی دینی دانست و برای کسانی که در این خدمت حضور فعالی داشتند خیر دنیا و آخرت را مسئلت کرد.

شرکت در انتخابات خدمت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پس از اینکه رای خود را به صندوق سیار 409 انداخت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم ذات اقدس اله مسئلت بفرماید و نظام را تا ظهور صاحب اصلی‌اش از همه آفات محفوظ کند.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله خداوند متعال مسئولان عالی قدر را مشمول ادعیه زاکیه قرار دهد، خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که توفیق راهیابی به مجلس را پیدا کردند باید در مسیر قرآن، عترت و خدمت به نظام اسلامی حرکت کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: امیدواریم پروردگار به فرد فرد مرد و زن و برادر و خواهر بزرگ ایران اسلامی که در این خدمت مذهبی، الهی و دینی یعنی شرکت در انتخابات حضور فعالی داشتند خیر دنیا و آخرت مرحمت فرماید.

وی از خداوند متعال کامیابی امت بیدار شده خاورمیانه که به برکت انقلاب ظهور و بروز تازه‌ای یافته است را مسئلت کرد و ابراز داشت: ان‌شاءالله خدا دشمنانی که هتک حرمت قرآن می‌کنند اگر قابل هدایت هستند، مشمول هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند با قهر الهی همانند قذافی به حیات آنها خاتمه دهد.

آیت‌‌الله جوادی آملی رای خود را به صندوق سیار شماره 409 مستقر در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) انداخت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول