اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودان:

تنها عدم حضور ما دشمنان را پیروز می‌سازد

خبرگزاری فارس: فرماندار رودان گفت: تنها عدم حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور، دشمنان را پیروز می‌سازد و این خواب و حیالی است که دشمنان مدام برای خود تکرار می‌کنند.

تنها عدم حضور ما دشمنان را پیروز می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد ظهر امروز با حضور در شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز حضور مردم رودان همپای تمام مردم ایران در پای صندوق‌های رای مثال زدنی است و این اتحاد و همدلی هیچ کجای دنیا دیده نشده و نمی‌شود.

وی افزود: تبلیغات گسترده دشمنان قبل از انتخابات در راستای دلسرد کردن مردم بسیار گسترده بود، اما مردم بیدار ایران اسلامی به دروغ‌پردازی و یاوه‌گویی‌های دشمنان همچون همیشه توجهی نکردند بلکه با حضور خود نیز به آنان ثابت کردند که حرف‌های آنان هیچ‌گونه تاثیری بر روحیه و عزم آنان برای شرکت در سرنوشت کشورشان نداشته و ندارد.

فرماندار رودان بیان داشت: در حال حاضر فضای آرامی بر شعب اخذ رای این شهرستان حاکم است و صفوف مردم همچنان متراکم‌تر می‌شود.

نظرنژاد همچنین از مردم خونگرم رودان خواست با حضور به موقع خود در شعب اخذ رای از تراکم بیش از حد جمعیت در ساعات پایانی بکاهند.

استان هرمزگان یک هزار و چهار شعبه ثابت و سیار برای اخذ رای پیش‌بینی کرده و 21 هزار و 360 نفر در رده‌های مختلف برگزاری انتخابات را به عهده دارند.

هرمزگان تعداد پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول