اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همپای انتخابات مجلس در اردبیل

خبرنگاران حضور مردم را ثبت می‌کنند

خبرگزاری فارس: خبرنگاران رسانه‌ها و خبرگزاری‌های فعال در استان اردبیل با حضور در شعب اخذ رای حضور مردم را رصد و شکوه آنها را به ثبت می‌رسانند.

خبرنگاران حضور مردم را ثبت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این خبرنگاران که از اولین ساعات حضور مردم در شعبات اخذ رای حاضر شده‌اند برای اولین بار در دو گروه استانی و شهرستانی در میدان حاضر شده و پای کار هستند تا حماسه حضور مردم در 12 اسفند را ثبت و ضبط کنند.

برای اولین بار ستاد انتخابات استان اردبیل با فراخوانی که در دو سه روز گذشته از خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعم از روزنامه‌ها، نشریات محلی و خبرگزاری‌ها داشته تعداد زیادی از آنها را با کارت‌ها و کاور‌های مشخص سازماندهی کرده و در قالب چندین اکیپ با اعزام به شعب اخذ رای تلاش می‌کنند تا سلامت انتخابات را به نمایش بگذارند.

اما فرمانداری اردبیل نیز به مانند پنج انتخابات گذشته با امکاناتی مناسب از قبیل اتاق ویژه، خودرو و برخی امکانات ارتباط‌جمعی تلاش کرده است تا فضای انتخابات مورد رصد خبرنگاران قرار گیرد.

در این اکیپ که ده‌ها خبرنگار به همراه عکاس و روزنامه‌نگار حاضر شده‌اند و تلاش می‌کنند با همراهی مسئولان آخرین اطلاعات و اخبار را به سرعت و در اولین فرصت منعکس کنند.

این تعداد از خبرنگاران از شرایط پیش‌ آمده راضی و خرسند هستند و این حرکت را در حقیقت احترام گذاشتن به حضور آگاهانه آنها در تمام صحنه‌ها می‌دانند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول