اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه امشب اعلام می‌شود

تکلیف تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی در البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: تکلیف تعطیلی و یا دایر بودن مدارسی که امروز در استان البرز از آنها به عنوان شعبه اخذ رأی استفاده شده است، شامگاه امشب مشخص می‌شود.

تکلیف تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی در البرز

اکبر حلیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همواره در زمان برگزاری رقابت‌های انتخاباتی، آموزش و پرورش همکاری بسیار نزدیکی با ستادهای انتخابات در سراسر کشور دارد.

وی تصریح کرد: در امر برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز آموزش و پرورش البرز تعامل و همراهی خوبی با هیئت‌های اجرایی و نظارت در این استان داشته است.

این مسئول ادامه داد: از آنجایی که اکثر فرهنگیان، معلمان آموزش و پرورش و اولیای مدارس جزو افراد امین، صادق و مورد اعتماد استان البرز هستند، امروز بسیاری از کارکنان و مأموران این اداره‌کل به عنوان اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت در انتخابات به انجام وظیفه پرداختند، از سوی دیگر بسیاری از مدارس در استان البرز به عنوان شعبه اخذ رأی اعلام و در حال حاضر مردم با حضور در این مدارس رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

وی تصریح کرد: طبیعی است که پس از پایان انتخابات، فعالیت شعب اخذ رأی به اتمام نرسیده و کار شمارش آراء و انتقال اسناد و صندوق‌ها براساس قانون باید انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد:‌ زمان پایان نهایی فعالیت حوزه‌های رأی‌گیری با توجه به میزان حضور مردم در هر شعبه متفاوت است، به همین دلیل ما نمی‌توانیم در مورد همه این مدارس به یک صورت تصمیم‌گیری کنیم.

حلیمی اظهار داشت: اولویت ما دایر بودن مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس است تا آسیبی به روند تحصیل آنها وارد نشود.

وی ادامه داد: به هر حال در این زمینه امشب جلسه‌ای داشته و با بررسی شرایط مدارسی که به عنوان حوزه‌های رأی‌گیری فعال بودند، درباره دایر و یا تعطیل بودن این مدارس تصمیم‌گیری می‌کنیم، در صورتی که مدارس فوق و یا تعدادی از آنها تعطیل باشند،‌ اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول