اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان:

12 اسفند روز هم‎افزایی یاران انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان گفت: 12 اسفند روز هم‎افزایی یاران انقلاب اسلامی است.

12 اسفند روز هم‎افزایی یاران انقلاب اسلامی است

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: گلستانی‎ها در انتخابات امسال همچون گذشته دشمنان را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

وی بیان داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه و تکلیف است چرا که در این تکلیف شرعی رهبر معظم انقلاب آن را دعوت به یک مشارکت بزرگ سیاسی می‌کند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات سبب تثبیت نظام اسلامی است چرا که دنیا امروز منتظر حرکت و حضور مردم بوده و هر چه این حضور گسترده‎تر باشد سبب تضعیف خواب‎های پریشان دشمنان خواهد شد.

جمشیدی متذکر شد: دشمنان خیال می‎کنند مردم ما در انتخابات حضور کمرنگی خواهند داشت، اما امروز آنها ثابت می‌کنند که دشمن باید آرزویش را با خود به گور ببرد.

وی بیان داشت: 12 اسفند روز بیداری، بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم و آمدن پرشور آنها پای صندوق‎های رأی است و تصمیماتی که غرب دارد و خواب‎هایی که به خیال خودشان دیده‎اند شاید تحریم‎ها روی حضور مردم تاثیر داشته باشد، اما مردم ایران به خصوص استان گلستان این اثرها را خنثی خواهند کرد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان یادآور شد: حضور مردم هیمنه دشمن را از بین خواهد برد و امیدواریم بیش از 65 تا 70 درصد و شاید هم بیشتر در پای صندوق‎های رأی به ویژه در استان گلستان شرکت کنند.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است که در نهایت هفت نماینده از استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و 700 هزار نفری گلستان، یک میلیون و 108 هزار نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد حدود 119 هزار نفر رأی اولی هستند.

گلستان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 23 هزار و 600 نفر واجد شرایط داشت که 72.23 درصد در آن شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول