اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/181

اقوامی‏پناه: بازرسان تا آخرین لحظه در صحنه انتخابات حاضرند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات سمنان تأکید کرد: بازرسان وظیفه دارند تا پایان زمان شمارش آرای مأخوذه از مردم در شعب اخذ رأی، تحویل صندوق‏های رأی‏گیری، تکمیل صورت‏جلسه و ارسال گزارش پایان کار در صحنه داشته باشند.

اقوامی‏پناه: بازرسان تا آخرین لحظه در صحنه انتخابات حاضرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن اقوامی‏پناه، انتخابات مجلس نهم را رویدادی بسیار مهم و قابل توجه در برهه کنونی توصیف کرد.

وی در حضور شماری از اعضای هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان و شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر اظهار کرد: در چندین مرحله، بازرسان و سربازرسان و تعداد زیادی از دست‏اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان‏ها آموزش‏های لازم را فراگرفته‏اند و باید این آموزش‏ها را در انتخابات 12 اسفند عملیاتی سازند.

اقوامی‏پناه در بخش دیگری از سخنان خود امانتداری، توجه به خواست مردم و رعایت کامل قانون و مقررات پیش‏بینی شده برای برگزاری بدون شائبه انتخابات را از زمره مهم‏ترین وظایف بازرسان انتخاباتی بیان کرد.

وی یادآور شد: بازرسان و سربازرسان باید حضوری به موقع و براساس موازین در آغاز انتخابات در روز 12 اسفند داشته باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان افزود: آنها وظیفه دارند حضورشان را تا پایان زمان شمارش آرای مأخوذه از مردم در شعبه‏های اخذ رأی، تحویل صندوق‏های رأی‏گیری، تکمیل صورت‏جلسه و ارسال گزارش پایان کار در صحنه داشته باشند.

اقوامی‏پناه یادآور شد: همه این مراحل باید براساس فرم‏های خاصی که در اختیار شعبه‏ها قرار گرفته است، انجام شود و در این زمینه بازرسان از اهمیت ویژه‏ای برخوردار هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول