اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز:

انتخابات در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اعلام کرد: با تلاش همگانی مأموران پلیس و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌اکنون در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است.

انتخابات در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا اکبرشاهی صبح امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی کرج علاوه بر  انداختن رأی خود به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تأمین امنیت تمامی مراحل برگزاری انتخابات برعهده نیروی انتظامی است و به فضل الهی در استان البرز این وظیفه به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی تصریح کرد: وظیفه تأمین امنیت پلیس تنها مربوط به روز انتخابات نیست و مأموران ما در استان البرز از ماه‌ها قبل و به ویژه طی یک هفته انجام تبلیغات انتخاباتی به صورت مداوم و مستمر برای تأمین امنیت تلاش کردند.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: خوش‌بختانه با تلاش مأموران پلیس، همکاری دستگاه‌های مرتبط و بالاخره تعامل خوب نیروی انتظامی با مردم شاهد هستیم که تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی در سراسر کشور و به ویژه استان البرز رخ نداده است.

* آرامش حاکم بر فضای کشور موجب افتخار نیروی انتظامی است

اکبرشاهی افزود: تحقق این مهم کار بسیار ارزشمند و بزرگی است و از اینکه مردم با آرامش و امنیت در انتخابات شرکت کرده و بدون هیچ دغدغه‌ای در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند، افتخار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع تعامل خوب پلیس با مردم و همکاری دستگاه‌های مرتبط به ویژه بسیج نبود، این موفقیت را حاصل کرده است.

*‌ انتقال کامل صندوق‌های رای به شعب اخذ رأی

فرمانده نیروی انتظامی استان‌ البرز با بیان اینکه بامداد امروز تمام صندوق‌های رأی به شعب انتخابات در استان البرز منتقل شد، گفت: هم‌اکنون دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در کمال آرامش و امنیت مشغول انجام وظیفه خود هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه انتخابات تا ساعات پایانی امروز دوازدهم اسفند ادامه داشته و پس از آن شمارش آرای مردم و انتقال صندوق‌های رأی و اسناد مربوطه آغاز می‌شود، گفت: مأموران نیروی انتظامی در البرز با دقت تمام این مراحل را زیر نظر داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی قاطعانه با متخلفان برخورد خواهند کرد.

اکبرشاهی در پایان از نامزدهای حاضر در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز، ستادهای انتخاباتی و هواداران آنها خواست تا هم‌چون روزهای اخیر به قانون احترام گذاشته و شیرینی حضور گسترده مردم در انتخابات را تداوم بخشند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول