اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 228

گرزین: استارت انتخابات در گرگان زده شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: رأس ساعت هشت امروز استارت شروع انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی گرگان زده شد.

گرزین: استارت انتخابات در گرگان زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: صبح صادق با درخشش معرفت مردم، ستارگان حقیقی بصیرت قبل از ساعت هشت در مقابل مساجد اجتماع کرده بودند تا زنگ آغاز رأی در شهر گرگان به صدا درآید.

وی با اشاره به اینکه از مدت‎ها قبل کار اجرایی انتخابات در سطح شهرستان انجام شده است تصریح کرد: شب گذشته نیز نیروهای انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت دستورات نهایی را گرفتند و با حضور اعضاء هیئت نظارت، شورای اجرایی در کنار مستندسازی 12 قلم کالا داخل صندوق‎های رأی قرار گرفت و در پاسی از شب این صندوق‎ها پلمپ شد.

گرزین خاطر نشان کرد: صندوق‎های مورد بازدید و پلمپ در اواخر شب در محل قرنطینه شد تا ساعت 5 صبح به افراد تعیین شده تحویل داده شود.

فرماندار گرگان اذعان داشت: 215 عوامل اجرایی به فرمانداری مراجعه و در مدت 70 دقیقه تمام آنها بدون کوچک‎ترین مشکلی و در امنیت کامل و نظم صندوق‎های شعب را تحویل و به مکان مورد نظر استقرار دادند تا شاهد شروع انتخابات در ساعت اولیه در شهر گرگان باشیم.

وی عنوان کرد: صندوق‎ها که دیشب مورد بازبینی قرار گرفت بود بار دیگر در ساعت 8 در محل صندوق‎های اخذ رای توسط اعضای اجرایی بازبینی می‎شود و صندوق خالی و تعرفه‎ها تحویل گرفته می‎شود و مجددا صندوق‎ها پلمپ خواهد شد تا برابر قانون بعد از اتمام ساعت انتخابات برای شمارش آرا توسط نماینده هیئت اجرایی، نماینده شورای نگهبان، نماینده نامزدها، نیروی انتظامی و نماینده فرماندار صندوق‎ها باز خواهد شد.

گرزین در پایان اذعان داشت: انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی توسط 3 هزار و 800 اعضای اجرایی در سطح شهرستان گرگان انجام می‎شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول