اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

انتخابات امروز باشکوه و ماندگار است

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: انتخابات رشت باشکوه و ماندگار است و مردم در صحنه حضوری پرشور دارند.

انتخابات امروز باشکوه و ماندگار است

سید ولی‌الله عظمتی لحظاتی قبل در حاشیه به صندوق انداختن رأی خود در شعب اخذ رأی شهرداری این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه از دو ماه قبل مقدمات کار برگزاری انتخابات در این شهرستان آغاز شده است اظهار داشت: امروز تمام عوامل اجرایی انتخابات آماده برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط هستند.

وی از حضور 12 هزار نفر عوامل و دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در رشت خبر داد و افزود: 506 شعبه اخذ در رشت در نظر گرفته شده که 226 صندوق ثابت شهری، شش صندوق سیار شهری، 259 صندوق ثابت روستایی و 15 صندوق سیار روستایی هستند.

عظمتی با بیان اینکه 169 نماینده کاندیدا به میانگین هر 3 شعبه یک نماینده می‌توانند در حوزه اخذ رأی حضور داشته باشند، اذعان داشت: حدود 551 هزار نفر در رشت واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد بیش از 28 هزار نفر برای نخستین بار رأی می‌دهند.

وی فضای انتخابات رشت را بسیار پرشور عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه در شهرستان رشت هر 11 نفر برای یک کرسی مجلس تلاش می‌کنند احتمالا انتخابات رشت به مرحله دوم کشیده می‌شود.

فرماندار رشت دلیل کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم  را استقبال خوب و رقابت نزدیک کاندیداها ذکر کرد و افزود: رقابت خوب و سالمی بین نامزدها برقرار است.

وی همچنین از مردم خواست در هنگام مراجعه به شعبات اخذ رأی شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/خ2۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول