اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مردم با حضور خود مهر تأیید بر نظام اسلامی زدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: امروز مردم با حضور خود مهر تأیید بر نظام جمهوری اسلامی ایران زدنند.

مردم با حضور خود مهر تأیید بر نظام اسلامی زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز صبح امروز به هنگام انداختن رأی خود در شعبه 35 به خبرنگاران اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند را به رهبری، خانواده شهدا و تمام ملت این جشن، شور، حال و هیجان ملی را تبریک گفته و به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی سلام و درود می‌فرستیم.

وی اضافه کرد: ما در گذشته هم شاهد حضور سیل آسای مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی بودیم و مردم با این حضور خود در واقع نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک حکومت اسلامی تأیید کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه الحمدالله ما اکنون نیز شاهد همان شور و هیجان هستیم، یادآور شد: امروز هم مردم وفادار با حضور گسترده خود در انتخابات نهم مجلس، نظام اسلامی را تأیید می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: آنهایی که علیه نظام اسلامی توطئه کردند قطعاً با این حضور مردمی باید مأیوس شوند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: الحمدالله مردم در پای اصول و آرمان‌های انقلاب هستند و مردم با این حضور خودشان ثابت کردند که از هیچ چیزی هراس ندارند و راه مقام معظم رهبری را می‌پیمایند.

امام جمعه بجنورد از 12 اسفند به عنوان یک جشن بزرگ یاد کرد و گفت: به نوبه خود این جشن بزرگ و شایسته را به همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول