اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد:

تشکیل مجلس مقتدر از اهداف نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: تشکیل مجلس مقتدر و کارآمد از اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

تشکیل مجلس مقتدر از اهداف نظام است

خضر کاک‌درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در زمان حاضر جایگاه و نقش قوه مقننه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تشکیل مجلسی مقتدر کارآمد از اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی است از این رو تنویر افکار عمومی و آگاهی آنها از ویژگی‌های فرد اصلح در اولویت قرار دارد.

وی افزود: با توجه به حساس بودن کار انتخابات، ساز و کار لازم برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ماه‌ها قبل آغاز شد و در این راستا جزوه‌های آموزشی و دوره‌های توجیهی برای مجریان و ناظران انتخابات برگزار شد تا این دوره از انتخابات مانند دوره‌های گذشته با سلامت و صحت کامل برگزار شود.

کاک‌درویشی با بیان اینکه هیچ‌گونه تخلفی در زمینه تبلیغات نامزدها در این حوزه روی نداده است گفت: با تذکرات ارائه شده توسط مسئولان ستاد انتخابات به نامزدهای انتخاباتی ‌تا امروز شاهد تخلفی در زمینه تبلیغات نبوده‌ایم.

این مسئول با تأکید بر قانون‌مداری کاندیداها تصریح کرد: رعایت قانون توسط همه نامزدها این اعتماد و باور را در میان مردم به وجود آورده که همه افراد در برابر قانون یکسان بوده و مسئولان اجرایی انتخابات با رعایت قانون سعی در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند دارند.

وی با اشاره به فضای انتخاباتی شهرستان مهاباد بیان کرد: ‌امروز فضای شهرستان مهاباد آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است و با یاری خدا مردم دوباره ثابت می‌کنند که همچون گذشته پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس پاسخ دندان‌شکن و محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند داد.

کاک‌درویشی ایجاد بستر مناسب برای ‌حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: ایجاد فضای پر از شور و نشاط در انتخابات از مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد انتخابات مهاباد است و تمامی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با امانتداری و فراهم کردن فضای سالم نقش مهمی در بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به تعداد شعبه‌های اخذ رأی در این شهرستان گفت: برای برگزاری انتخابات مجلس نهم 113 شعبه اخذ رأی مستقر شده که از این تعداد 60 شعبه به صورت ثابت و 53 شعبه نیز به صورت سیار است و 125 بازرس بر روند برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول