اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سردشت:

حضور آگاهانه از رموز پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سردشت گفت: حضور آگاهانه در انتخابات از رموز سربلندی و پیشرفت کشور است.

حضور آگاهانه از رموز پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، دلاور رنجبرزاده پنجشنبه‌شب در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات وظیفه اصلی همه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به راحتی و سادگی به دست نیامده است که ما در صحنه نباشیم.

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز وجود داشته است، خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تمام نقشه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی را نقش برآب می‌کند.

وی با تأکید به اینکه ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات وظیفه اصلی همه است، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته پرشورتر خواهد بود.

به گفته رنجبرزاده انتخابات مجلس نهم از مهم‌ترین رویدادهای کنونی کشور است و مشارکت مردم سبب افزایش اعتبار و اقتدار نظام می‌شود.

وی با اشاره به رویکردهای دشمن برای تضعیف مشارکت مردم در انتخابات پیش رو افزود: دشمن در هر مقطعی با رویکردی جدید وارد صحنه انتخابات می‌شود و هدفش این است که حضور مردم در عرصه‌های مختلف کمرنگ باشد اما ملت بزرگ ایران نشان داده که در هر عرصه‌ای چگونه دشمن را مأیوس می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در ایران است و جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که در این مدت 33 ساله بیش از 30 انتخابات موفق در کشور برگزار کرده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در این انتخابات مشارکت مردم بالا باشد زیرا این امر موجبات ناکامی دشمنان را فراهم می‌کند.

رنجبرزاده اظهار داشت: ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی رمز موفقیت خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و وحدت کلمه و پیروی از منویات و فرامین رهبری انقلاب می‌دانند.

وی حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت ایران را در راهپیمایی روز 22 بهمن اثبات حقیقی این حقیقت دانست و گفت: مردم خداجوی ایران اسلامی با وحدت کلمه همواره پشت سر رهبری بوده و با انگشت اشاره ایشان آماده مقابله و رویارویی با هر تهدید خارجی از سوی دشمن است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول