اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان:

یک نفر دیگر از داوطلبان گیلان انصراف داد

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: با انصراف یک کاندیدای دیگر، تعداد افراد انصراف دهندگان نمایندگی مجلس نهم در گیلان به 9 نفر رسید.

یک نفر دیگر از داوطلبان گیلان انصراف داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کبری مهرورز پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان از انصراف یک داوطلب دیگر نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه رودبار خبر داد.

وی، اظهار داشت: عبدالله امیری‌دوگاهه از حوزه انتخابیه رودبار شب گذشته انصراف خود را از ادامه رقابت نمایندگی مجلس نهم در این شهرستان اعلام کرد.

دبیر ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه 120 نفر در این استان تایید صلاحیت شده بودند، افزود: از این تعداد، 9 نفر تاکنون انصراف دادند و یک نفر نیز به حوزه انتخابیه تهران منتقل شد که با این وجود، تعداد 110 نفر در 12 اسفند برای کسب 13 کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان با هم رقابت می‌کنند.

وی، بیشترین کاندیدای این دوره از نمایندگی مجلس نهم را از حوزه انتخابیه رشت عنوان کرد و ابراز داشت: رشت با 22 کاندیدا بیشترین و بندرانزلی با سه نفر کمترین داوطلب نمایندگی مجلس نهم را دارا هستند.

مهرورز با اشاره به اینکه 30 هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، امنیتی و نظارتی در روند برگزاری انتخابات با هم همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: از دو هزار و 442 شعبه اخذ رٱی استان تعداد دو هزار و 88 شعبه ثابت و 354 شعبه سیار است.

وی، انتخابات بندرانزلی را رایانه‌ای خواند و خاطرنشان کرد: بندرانزلی تنها شهرستان گیلان است که تمام مراحل انتخابات آن به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

این مسئول با تصریح بر اینکه در گیلان یک میلیون و 647 هزار نفر واجد شرایط رٱی دادن هستند، یادآور شد: از این تعداد، 90 هزار و 284 نفر رٱی اولی هستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول