اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

یکی از نامزدهای اصفهان به نفع جبهه متحد انصراف داد

خبرگزاری فارس: مهدی نصراصفهانی شب گذشته با انصراف خود از کاندیداتوری انتخابات مجلس نهم، از هواداران خود خواست آرای خودشان را به نفع جبهه متحد اصولگرایان در صندوق‌های اخذ رأی بیندازند.

یکی از نامزدهای اصفهان به نفع جبهه متحد انصراف داد

مهدی نصراصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه من در دوره‌های هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی کاندیدای حضور در انتخابات شده‌ام اظهار داشت: به پاس احترام به فرمان رهبر معظم انقلاب و پیشنهاد همکاران وارد صحنه رقابت نهمین دورم مجلس شدم و هدف از این ورود جذب رأی حداکثری مردم در 12 اسفندماه بود.

وی افزود: به دلیل اطاعت امر از حضرات آیات مهدوی‌کنی و مصباح‌یزدی و با اتکاء به سابقه سیاسی انتخاباتی و تخصص در امور کشاورزی وارد عرصه انتخابات شدم.

این کاندیدای مجلس نهم تصریح کرد: به دلیل تعدد لیست‌های اصولگرایی و نیز کثرت کاندیداها و برای جلوگیری از شکستن آراء، به نفع جبهه متحد اصولگرایان که شامل حجت‌الاسلام احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، رسول حامدیان، مرتضی طلایی و مجید نادرالاصلی هستند، از نامزدی خود انصراف می‌دهم.

وی ادامه داد: از تمام اساتید و دانشجویان، کشاورزان، سازمان‌های مردم‌نهاد و تمام اقشار جامعه می‌خواهیم تا با حضور حداکثری خود در روز جمعه، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول