اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تریبت ‌بدنی آموزش و پرورش همدان:

برای ایمان جوانان سرمایه‌گذاری نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تریبت ‌بدنی آموزش و پرورش همدان گفت: به جوانان و ایمانشان آنگونه که باید توجه نمی‌کنیم و هزینه‌های فرهنگی را صرف آزادی یک بازیکن مشروب خورده پاس می‌کنیم تا برایمان فوتبال بازی کند.

برای ایمان جوانان سرمایه‌گذاری نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری ظهر امروز در همایش دبیران دینی و قرآن مدارس متوسطه طرح معرفت 2 در همدان برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی فارسی‌زبان را عاملی برای هجوم اطلاعات ناصواب در میان جوانان جامعه عنوان و بیان داشت: طبق آخرین آمار اخذ شده از اداره کل ثبت احوال استان طی 9 ماهه اخیر 2 هزار و 554 مورد طلاق در استان رخ داده که به طور قطع عمده دلیل این اتفاق به خاطر اثرپذیری از این شبکه‌ها انجام شده که بسیار نگران‌ کننده است.

وی افزود: در همین راستا دشمنان اقدام به ساخت فیلم سه دقیقه‌ای کرده‌اند که با مشاهده آن توسط هر یک جوان ایرانی 18 سال زمان نیاز داریم تا اثرات مخرب آن را از ذهن جوانان خارج کرده و بلوغ زودرس را که امروز خود به معضل بزرگی تبدیل شده را کاهش دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان اذعان کرد: به فرموده حضرت علی‌(ع) دشمنان در کفر خود استوار هستند و ما در ایمان خود بی‌تفاوتیم و به جوانان آنگونه که باید توجه نکرده و هزینه‌های فرهنگی را صرف آزادی همراه با وثیقه یک بازیکن مشروب خورده پاس می‌کنیم تا برایمان فوتبال بازی کند.

وی گفت: در درجه نخست ایجاد فرهنگ در بین جوانان بر عهده مربیان و معلمان است که باید با کار و تلاش مداوم جوانان و نوجوانان را راهنمایی کرده و تنها به تدریس کتاب‌های درسی بسنده نکنند بلکه تعلیم و تریبت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان را بیش از پیش مد نظر قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: فرقی نمی‌کند چه کسی در مجلس باشد بلکه آنچه مهم است ظرفیت‌های انتخاباتی است و همه می‌توانند از میان کاندیداهای دارای جبهه‌ و سلایق متنوع افراد اصلح مورد نظر خود را انتخاب و وی را روانه مجلس کنند.

عباس حسنی‌محتشم افزود: باید بتوان خروجی‌های نظام تعلیم و تربیت را در طبق اخلاص گذاشته و خیر و برکت را به دانش‌آموزان عرضه کرد که در این راستا حضور چشمگیر دبیران دینی و قرآنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی حضور پررنگ فرهنگیان در انتخابات مجلس نهم را بیانگر الگویی تمام عیار از نظام تعلیم و تربیت عنوان و تصریح کرد: معلمان بهترین قشر اجتماع هستند و باید پیام شرکت در انتخابات را به گوش دانش‌آموزان رسانده و آنها را با این وظیفه خطیر بیش‌ از پیش آشنا کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول